Conferencias

Mulleres que

A ilustradora Micaela Campanini Cáffaro presenta no IES Lucus Augusti a súa exposición "Mulleres que", unha iniciativa persoal para a visibilización das mulleres ao longo da historia.

Conferencia no Salón de Actos

xoves 5 de 9:35 a 10:25 e de 13:25 a 14:15

Organiza Club de Letras Lucus

Charla con Carlos Taibo

Charla con Carlos TaiboCarlos Taibo Arias (Madrid, 12 de maio de 1956) é un escritor, editor e profesor titular de Ciencia Política e da Administración na Universidade Autónoma de Madrid.

Carlos Taibo é firme partidario do anarquismo, o movemento antiglobalización, o decrecemento,​ a democracia directa e a autoxestión. «A globalización avanza cara a un caos que escapa a todo control».

O mércores 04/12/2019 manterá unha charla co alumnado de 1º Bac sobre o porqué do decrecemento.

Conferencia Carlos Taibo / Anarquist@s y Libertari@s de aquí y ahora

03/12/2019 20:15
03/12/2019 21:30
Etc/GMT+1

Carlos Taibo

O Club de Letras Lucus invítavos á presentación do seu libro "Anarquist@s e Libertari@s"

Martes 3 de decembro de 2019

20:15 a 21:30

Salón de actos IES Lucus Augusti

Entrada libre ata encher aforo.

charla USC TIC

"O papel das TIC nas nosas vidas. Somos conscientes do moito que sabemos?"

Charla de Mª Carmen Caldeiro Pedreira, profesora da USC no Departamento de Pedagoxía e Didáctica / área: Didáctica e Organización Escolar. Dirixida ao alumnado de 1º Bac HH e CCS

Xornadas Preservar a comunidade

A asociación sen ánimo de Lucro "Pensa Lugo" xunto a "Lugo sen Mordazas" organizan unhas xornadas nas que tratarán temas de inetrese social, algúns destes encontros celebraranse no Salón de Actos do IES Lucus Augusti.

• Martes 10 / 20:00h: "Renda Básica das iguais e femininos"
  • Martes 17 / 20:00h: "A saúde mental na encrucillada: os dereitos humanos como solución"
  • Martes 24 / 20:00h: "Sociedade de control: política e crima no presente"
  • Martes 31 / 20:00h: "Rayos": máis alá da novela, un repaso pola Barcelona postolímpica e a xentrificación progresiva.