Radio Lucus Club de Letras

Nova entrega musical de Radio LÚA

Xa sabes, boa música que te acompaña alí a onde queiras chegar.

Programa de Música en Radio LÚA

Xuntas as primeiras letras do Lucus Augusti quixeron bautizar á súa radio o grupo do Taller de Radio do Club de Letras que dirixe o xornalista radiofónico Paco Nieto no noso IES. Nesta ocasión música para animar as idas e vidas do instituto, os recreos ou calquera momento do día!

O grupo do Taller compóñeno: Ainara Pajuelo, Noelia Rego, Dulce Sosa, Juan Insua e Ainara Villabrille baixo a incansable guía de Paco Nieto.

Declamación do Taller de Radio.

Pedra a pedra de Xosé Otero Canto na voz de Paula López Villamor.

O grupo do Taller compóñeno: Ainara Pajuelo, Noelia Rego, Dulce Sosa, Juan Insua e Ainara Villabrille baixo a incansable guía de Paco Nieto.

Entrevista en Onda Cero

O alumnado do Taller de Radio foi entrevistado por Mónica Santos para o programa matinal Más de Uno Lugo de Onda Cero. Embaixo deixámosvos o anaco de programa onde a conductora do programa charla con Ainara Pajuelo, Noelia Rego, Dulce Sosa, Juan Insua e Ainara Villabrille. Tamén participou na entrevista o profesional da radio que está a titorizar o Taller, Paco Nieto. O programa íntegro pode escoitarse premendo AQUÍ. Queremos agradecer a Mónica Santos e a Onda Cero Lugo o seu interese no noso Taller e a oportunidade que nos brindou outorgándonos un recunchiño no espazo radiofónico Más de Uno

De que?

Lucía e Cloe reflexionan sobre a importancia e o uso das novas tecnoloxías na actualidade. Interesante reflexión a que nos traen da man da materia de Lingua e Literatura Galega.

Charla con Chis Oliveira e Amada Traba.

As autoras de Ámame mantiveron unha animada e esclarecedora conversa con Noelia Rego e Ainara Villabrille.

Cristina Fallarás: "Nos han hecho desaparecer desde Safo hasta ayer"

Teresa López entrevista á xornalista e escritora Cristina Fallarás que o pasado sábado 14 de decembro estivo en Lugo no Vello Cárcere para dar unha charla. Nela falou sobre feminismo, violencia machista e o seu proxecto #Cuéntalo.

Que trámites xudiciais segue un caso de violencia machista?

Nova entrega da entrevista que Teresa e Raquel lle fixeron a Marta Engroba, presidenta de Sí, Hai Saída e a Sandra Piñeiro xuíza do nº2 de Lugo. Este é o segundo podcast dunha serie que estamos a publicar aos poucos para ir resolvendo certos aspectos e dúbidas ao respecto da violencia machista. Nesta ocasión: Que trámites xudiciais sigue un caso de violencia machista?

Progama sobre Violencia Machista nas aulas

Realizado polas alumnas de Valores Éticos de 3º da ESO: Marta, Isabel, Iria, Paula, Sabela e Cloe. Paga a pena escoitar o que nos teñen que contar.

Carlos Taibo: "Debemos desurbanizar e reruralizar as nosas sociedades"

Ainara Villabrille e Nuria Rego entrevistan ao escritor e profesor de Ciencia Política Carlos Taibo. O madrileño de orixes galegos falou de anarquía e decremento na nosa radio antes de facer o propio nunha amena e esclarecedora charla para alumnas de 1º BAC.

Entrevista Inma López Silva

Inma López Silva: "Gustaríame ter vivido a revolución feminista dos anos 60 e 70"

As alumnas de 4º de ESO Ío Blanco e Alejandra Vilanova aproveitaron para charlar sobre feminismo e muller coa escritora galega Inma López Silva logo do Faladoiro Feminista do pasado 15 de novembro organizado polo Foro Feminista Maruxa Mallo. A excelente narradora galega deu unha charla co título: Adquirir a voz de muller: a escritura entre ficción e realidade.

Eliana Martíns

Xornalismo con lentes Moradas

25/10/2019

Entrevista á xornalista Eliana Martíns realizada por alumnas de bacharelato.

Arelas

As alumnas de Valores Éticos de 3º de ESO Alejandro Zas, Lola Soto, María García, Andrea Santoalla e Carlota Santoalla entrevistan a Cristina Palacios, presidenta de Arelas. Arelas é a asociación galega de familias de menores trans, a cal traballa para un recoñecemento e integración na sociedade de menores trans. Cristina explica cal é a realidade e os procesos que adoita atravesar unha crianza trans.

Marta Engroba e Sandra Piñeiro

Que se entende por violencia de xénero?

Esta é unha de tantas preguntas que Teresa e Raquel lle fixeron a Marta Engroba, presidenta de Sí, Hai Saída e a Sandra Piñeiro xuíza do nº2 de Lugo. Este é o primeiro podcast dunha serie que iremos publicando aos poucos para ir resolvendo certos aspectos e dúbidas ao respecto da violencia machista. Nesta ocasión: Qué se entende por Violencia de Xénero?

18/11/2019