Ám@me

Encontros Literarios do Club de Letras / Conferencia de Chis Oliveira Malvar e Amada Traba Díaz sobre a súa obra "Ám@me"

Alumnado de 4º ESO / 1º Bac

Álbum: Conferencias -> Ám@me

Maletas Igualdade

Maletas igualdade

Maletas con recursos bibliográficos para traballar a igualdade dende a literatura.

Orientadas ao alumnado da etapa de secundaria e ao profesorado.

Listado maleta de igualdade de secundaria

Listado maleta de igualdade porfesorado

Club de Letra Lucus

Álbum: Eventos -> Maletas Igualdade

Decrecemento e transición ecosocial

Charla de Carlos Taibo sobre "Decrecemento e Transición ecosocial" dirixida ao alumnado de 1º BAC.

Organiza Club de Letras Lucus

mércores 4 de decembro de 2019

Álbum: Conferencias -> Decrecemento

Anarquist@s e Libertari@s

Presentación do seu libro "Anarquist@s e Libertari@s"

Carlos Taibo Arias (Madrid, 12 de maio de 1956) é un escritor, editor e profesor titular de Ciencia Política e da Administración na Universidade Autónoma de Madrid.

Carlos Taibo é firme partidario do anarquismo, o movemento antiglobalización, o decrecemento,​ a democracia directa e a autoxestión. «A globalización avanza cara a un caos que escapa a todo control».

Club de Letras Lucus

Martes 3 de decembro de 2019

Álbum: Conferencias -> Anarquist@s e Libertari@s

Charla sobre Violencia de Xénero

Charla sobre violencia de xénero

Violencia de xénero

Ponentes: Sandra Piñeiro / xuíza + Marta Engroba /Presidenta da Asociación "Sí, hai saída"

18 de novembro de 16:00 a 17:30 / Salón de Actos do IES Lucus Augusti

Organiza: Club de Letras Lucus

Álbum: Conferencias -> Violencia de Xénero

Faladoiros Feministas / Xornalismo con lentes moradas

Cartel Faladoiros FeministasConferencia da xornalista Eliana Martíns "Xornalismo con lentes moradas: xénero e comunicación".

Eliana foi unha das mulleres que propiciu o documento de compromiso dos medios de comunicación para a correcta cobertura e tratamento dos casos de violencia de xénero. Enlace.

"Todos os medios teñen unha perspectiva de xénero: En xeral, a do xénero masculino. Para cambialo necesitamos un xornalismo feminista"

"Os medios son axentes socializadores e, como tales, foron complices da normalización de violencias contra a muller, como a cultura da violación. É tempo de que sezan axentes socializadores feministas e constrúan igualdade".

Venres 25 de outubro ás 20:00 / Salón de actos IES Lucus Augusti

Organiza: Club de Letras Lucus