Blogue de Secretaría

Taboleiro

O alumnado de Servizos dá a coñecer a empresa Sanus

O alumnado de Servizos de Hostalería do IES de Foz deu a coñecer no certame FP Innova a miniempresa creada no centro e que se chama Sanus. Os asistentes ao evento poderán degustar algunha das cinco variedades de batidos que se ofrecen: Antiinflamatorio, Antioxidante, Minuscol, Detox e Supervit.

A miniempresa xorde dentro do programa Lanzadeiras patrocinado pola Fundación Alcoa. Os alumnos e alumnas do instituto encárganse de servir as diferentes variedades de batidos para todos os que desexen degustalas.

Acreditación das competencias dixitais do alumnado

No seguinte enlace poden consultar a información relativa á acreditación das competencias dixitais do alumnado:

Prazo de inscrición nos centros: ata o 11 de marzo

O vestíbulo do IES de Foz acolle unha mostra sobre educadoras importantes na Historia

O vestíbulo do IES de Foz acolle unha exposición sobre a vida e os logros máis relevantes de diferentes educadoras ao longo da Historia. Os encargados de realizar o traballo foron alumnas e alumnos de 1º curso do Grao en Educación Primaria da Universidade de Santiago de Compostela que estudan na facultade de Lugo.

Ademais, os estudantes de 2º de ESO recibiron unha explicación sobre o traballo de catro das alumnas que están agora estudando en Lugo. Ademais de comentarlles como fora o traballo tamén realizaron un xogo no que tiñan que atopar información sobre as educadoras nos paneis da exposición.

A saúde física e mental centra diversas actividades durante o mes de abril

O instituto conmemorou o Día Mundial da Saúde baixo o lema 'A miña saúde, o meu dereito', salientando o acceso universal a servizos de saúde de calidade e á importancia dos coidados diarios para unha vida máis saudable. Un ano máis, este día serve de base para programar unha serie de actividades durante abril e maio, que terán como eixo central a saúde física e mental do noso alumnado. O primeiro deles consistiu en que o profesor de Educación Física, Adrián Levoso, impartiu unha charla sobre hábitos de vida saudables ao alumnado de 1º da ESO.

Ademais, tamén se celebrou un obradoiro para o alumnado de Ciencias de 4º de ESO e de 1º de Bacharelato impartido por profesores da Universidade da Coruña sobre como empregamos as matemáticas, a física, a química e a bioloxía para avaliar a condición física.

En sintonía coa saúde física e mental, o alumnado de 2º de ESO acudiu a Ribadeo para a celebración do Día da Educación Física na Rúa con máis de 600 participantes de centros educativos da Mariña. A temática deste ano foron os Xogos Olímpicos. Durante a xornada deportiva puideron practicar hockey, atletismo, balonmano, baloncesto, skate, judo, bádminton, voleibol, rugby, remo, tenis de mesa, golf e tenis.

Proceso de admisión curso 2024/2025

Informamos que hoxe comeza o proceso de admisión de alumnado para o vindeiro curso 2024/2025.

Este proceso afecta ao alumnado que se incorpora por primeira vez ao centro ou cambia de centro.

Máis información: https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado

Formulario: ED550B

DOCUMENTACIÓN:

• DNI de todos os membros da unidade familiar
  • Fotocopia libro de familia, se non o teñen certificado de convivencia.
  • Imprescindible: sinatura dos dous proxenitores.
  • Sentenza de separación ou divorcio, de ser o caso.

O IES de Foz colle ideas de Alemaña para a FP

A directora do IES de Foz, Leticia Maseda, e a xefa de departamento de hostalería, Ana Alonso, estiveron visitando moitos centros de FP Dual en Alemaña. O que máis as impresionou foi a OSZ Gastgewerbe Brillat Savarin, o único instituto de hostelería de Berlín. Algúns datos interesantes son:

- Ten 5.000 alumnos. Chegou a ter 7.000.

- O alumnado está unha semana na escola e dúas semanas na empresa durante tres anos, xa que esta forma de traballar, a dualidade, é a base da FP Dual alemana.

- É o alumnado o que empeza buscando a empresa para traballar e xa cun contrato achégase á escola para aprender aqueles módulos máis teóricos.

- Un 80% do alumnado remata traballando na mesma empresa na que fai as prácticas.

O IES de Foz participa nun intercambio cun instituto de Villemandeur, de Francia

Un grupo de estudantes do Collège Lucie Aubrac de Villemandeur pasou unha semana con alumnado de 3º de ESO do IES de Foz. Realizaron diferentes actividades como unha visita á lonxa de Burela, á fábrica de Sargadelos ou a Santiago de Compostela.

Alumnos e alumnas de Foz devolverán a visita á vila frances de Villemandeur.

Como unimos wifi, chocolate e buracos negros?

O investigador da Universidade de Vigo Felipe Gómez Cuba impartiu no IES de Foz unha charla co título 'Wifi, chocolate e buratos negros'. Antigo alumno deste centro, enxeñeiro de telecomunicacións e notable investigador, desenvolveu a súa labor antes de volver a Galicia en Nova York, Roma, Washington ou Padova. Asistiron alumnos de 1º de Bacharelato de ciencias así como un grupo de 1º de ESO.

Disertou sobre varios temas que ó longo da charla foi relacionando:

- Que son os buratos negros e a dificultade para poder ser fotografados.

- A transmisión da enerxía a través das ondas e conceptos físicos relacionados con estas como o período e a frecuencia.

- E finalmente, como construír dunha maneira bastante simple un amplificador de sinal wifi a partir dunha lata de chocolate.

O alumnado recibe información sobre o traballo nos paradores

O director do Parador de Ribadeo, Antonio Graña, e o seu maître, Alejandro Lara, viñeron ao IES de Foz para explicar ao noso alumnado a historia de paradores, as posibilidades de traballo e como poder optar ás ofertas de emprego que ofrecen.