MATRÍCULA EN CICLOS FORMATIVOS

Enviado por prof_mvr o Mér, 12/07/2017 - 06:28

CICLOS: Consultar la normativa do proceso de admisión nesta WEB

ALUMNADO PROCEDENTE DOUTROS CENTROS DE CICLOS FORMATIVOS DE ORDINARIO QUE PASA A 2º CURSO  OU REPITE 2º OU DO CENTRO QUE SE MATRICULA NOUTRO CICLO

Impreso MATRÍCULA para o alumnado que resulte admitido. Prazos: 18-24 de xullo as 13:00

ALUMNADO DOUTROS CENTROS CON SÓ FCT E/OU PROXECTO (Incluidos os alumnos de adultos)

Impreso MATRÍCULA para o alumnado que resulte admitido. Prazos: 18-24 de xullo as 13:00

ALUMNADO DE 1º ORDINARIO, DE ADULTOS PRESENCIAL, DE ADULTOS DISTANCIA QUE RESULTOU ADMITIDO NA 1ª OU 2ª ADXUDICACIÓN.

O impreso de matrícula será facilitado polo centro na secretaría no momento de vir a matricularse.

En ordinario o alumno firmará o impreso.

En adultos  o alumno firmará o impreso despois de elixir os módulos nos que quere matricularse.

Aportará a seguinte documentación:

• Resgardo da solicitude de admisión.
    • Copia do DNI para aqueles que entregaron a súa solicitude noutro centro.
    • Carnet escolar cumplimentado e con unha fotografía no mesmo. (A recoller previamente na conserxería)
    • 2 fotografía tamaño carnet co nome polo reverso. (Só se admite papel fotográfico)
    • Os menores de 28 anos resgardo do ingreso na conta  de ABANCA nº: ES24-2080-0058-14-3040006317 da cantidade de 1,12 € no que figure no Concepto o nome e apelidos do alumno/a.
    • Os maiores de 27 fotocopia da tarxeta sanitaria.

PLAZAS LIBERADAS:

Impreso MATRÍCULA para o alumnado que opta a PLAZAS LIBERADAS