Prácticas de disección en Anatomía Aplicada

Práctica de disección de ollo de vaca e de ril realizada na clase da materia Anatomía Aplicada que imparte a profesora Catalina Romero  de 1º de bacharelato nos grupos A, B e C. Nesta práctica os alumnos puideron observar no ollo de vaca a retina, o punto cego, o nervio óptico, o cristalino, o humor vítreo, o corpo e músculo ciliar, a córnea... así como puideron comprobar a inversión da imaxe a través do cristalino. Na disección do ril puideron ver a pelve renal, o ureter, a codia renal e as pirámides de Malpighi da médula renal. Como se pode ver nalgunhas fotos, disfrutaron aprendendo. As fotos están realizadas e arranxadas por eles mesmos.

(Texto: C. Romero, Fotos e arranxos: alumnos das prácticas. Fai clic para velas fotos)