Preparando a viaxe a Haute Garonne 2014

A finais do mes de marzo, un grupiño de alumnos e alumnas de 3º e 4º desprazaranse ata Fontenilles, un pequeno municipio do departamento de Haute Garonne, na rexión francesa de Midi-Pyrenées.

Cando un proxecta facer unha viaxe, é recomendable que antes de iniciala, procure informarse do lugar onde se dirixe. Así pois, este pequeno libriño interactivo que vos presentamos, axudaravos a coñecer e a descubrir algunhas informacións importantes da zona de destino.

Invitámosvos a adentrarvos nesta fermosa rexión francesa presidida pola cidade de Toulouse, coñecida como a "ville rose", pola cor dos seus edificios.

Descubride dende o seu enclave xeográfico, accidentes montañosos, ríos mais importantes ata a súa economía, gastronomía, persoeiros ilustres, construccións típicas... Todo iso mediante sinxelos exercicios que podedes facer en familia ou cos vosos amigos. Agardamos que vos guste.