IES EDUARDO PONDAL

Divulgación científica

Delicuencia informática

Cada vez son máis frecuentes os delitos denominados "ciberpesca ou phishing", delitos informáticos dos que podemos protexernos. No número de marzo de Investigación y Ciencia tendes algunhas formas de diferenciar os cebos que buscan roubarnos información confidencial: números de seguridade, datos bancarios,... E xa que estamos, tamén tes interesantes artigos sobre impactos de asteroides, enfermidade tropicais ou a posibilidade de vida noutros universos, se existisen claro.

Son frecuentes as erupcións apocalipticas?

No último número da revista Investigación y Ciencia chegado á biblioteca hai un artigo no que se explica unha erupción xigantesca que, hai tan só 12.900 anos, deixou un cráter enorme no que hoxe se atopa o lago Laach, ao sur de Bonn. As cifras da erupción asustan pero case asusta máis a seguridade de que van ter lugar erupcións maiores.  Nun dos libros da nosa biblioteca, Unha breve historia de case todo, explícanos o autor a posible explosión do grupo de volcáns baixo o Parque Nacional de Yellowstone.(Esto tamén é Yellowstone, síntoo pero non podo resistirme a poñervos un vídeo deste fermoso lugar)
Tamén atoparedes outros temas interesantes na revista. Na sección de cotilleos, por exemplo, toca falar da familia do Sol e da dos homes. Enerxías renovables, a astronomía de Galileo, cousas de cabalos adicadas a Andrea e outros moitos temas completan o número de xaneiro.

Órbitas de vida, órbitas de morte

Sostén Jacques Monod que a vida evoluciona tanto polo azar como pola necesidade ¿E a vontade dos individuos? Os seres humáns somos sorpresivos e sorprendentes namentres os astrónomos persiguen órbitas de vida (os "límites do vermello"); nos catrocentos exoplanetas descubertos ata agora, os monxes ortodoxos arrédanse do mundo nese anzol pedraguento (Como a "cidade de los pináculos dos lemures malgaches) que se chama Península de Athos,enchendo de viño as órbitas baleiras dos cranios dos seus compañeiros mortos ou, como din eles, "dixerindo a morte". Así, uns anceian descubrir novos mundos; outros considéranse mortes neste

Achegádevos ao exemplar de decembro de National geographic e comparade estas dúas visións/vivencias...¿Mirade que haille que sacar brillo aos pufs da biblio!

Unha marabilla

(kruif, paul de Cazadores de microbios

A mellor historia do nacemento da microbioloxía, ou non. Especialmente dedicado aos alumnos de Ciencias para o Mundo Contemporáneo.

Por fin temos unha revista científica na biblioteca

Investigación y Ciencia é a versión española de Scientific American e ofrece información sobre os avances científicos e técnicos en todo o mundo.