Información ERASMUS +

CARTA ERASMUS+

Carta certificada

CONVOCATORIA DECEMBRO 2022- PECHADA

Está aberto o prazo de solicitude das Becas de Mobilidades ERASMUS+ para os alumnos do 2º curso de Ciclos Medios  do IES de Sabón, para que poidan realizar as súas prácticas de empresa (FCT), durante un periodo de 11 semanas nunha empresa da Comunidade Europea, da súa elección.

O prazo límite de presentación de solicitudes remata o Martes 17 de Xaneiro de 2023, ás 13:00h.

Pódese presentar a solicitude na Dirección ou Secretaría do IES de Sabón ou á Coordinadora dos Programas Internacionais.

Documentación de interese:

CONVOCATORIA CERRADA - XANEIRO 2020:

Está aberto o prazo de solicitude das Becas de Mobilidades ERASMUS+ para os alumnos dos últimos cursos de Ciclos Medios e FP Básica do IES de Sabón, para que poidan realizar as súas prácticas de empresa (FCT), durante un periodo de 11 semanas (Ciclos Medios), 5 semanas (FP Básica) e para os titulados de Ciclos Medios durante un periodo de 100 días, nunha empresa da Comunidade Europea, da súa elección.

CONVOCATORIA ANTERIORES:

XUÑO 2018