Actividades Físicas e Deportivas

Departamento da Familia Profesional de Actividades físicas e deportivas. A oferta formativa desta familia no centro consiste no "CM de Guía no medio natural e de tempo libre".

Departamento de Actividades Físicas e Deportivas

Tarxeta de visita Guía no medio natural

PRUEBA EF

Esta es una prueba para comenzar a publicar

Saída a Asturias.

O pasado 11 e 12 de Maio o alumnado do ciclo Guía no Medio Natural desprazouse a Proaza, Asturias, para realizar diferentes actividades moi interesantes para a súa formación.

Realizaron a ruta das Xanas a pé, fixeron escalada en rocha na escola de escalada de Quirós, a Senda do Oso en bicicleta e unha práctica en canoas no embalse de Valdemurrio.

Sen dúbida esta actividade contribuíu a formación integral do noso  alumnado, ademáis de ser unha experiencia que todos consideraron enriquecedora e divertida. Aprender disfrutando do que se aprende, non se nos ocorre mellor descrición...

PRÁCTICAS DE ESCALADA EN HANGAR_4

O pasado 10 de decembro o alumnado do CM de Guía no medio natural e de tempo libre tivo a oportunidade de realizar unha xornada de prácticas de escalada nas instalacións de Hangar 4. Podedes ver a publicación no seguinte enlace: HANGAR4 en Instagram

ITINERARIO FERVENZA DA TOXA