Matemáticas

DEPARTAMENTO DE MATEMÁTICAS

ENTREGA DE PREMIOS CANGURO MATEMÁTICO 2024

O día 31 de maio disfrutamos dun recreo diferente, cheo de emoción, sorrisos e alegría.

O alumnado participante no Canguro Matemático recibiu un diploma como recoñecemento do seu traballo e esforzo. Dende o Departamento felicitamos a todas/os pola súa participación na proba. Grazas por colaborar e dar o mellor do vós!!. Estamos moi orgullosos de todos vós:

Recoñecemos tamén neste acto aos alumnos que obtiveron ás mellores puntuacións.

• Salma Arkoub de 1º de Bacharelato, fai entrega do premio a docente Sonia Vivero:

• Mario Souto Abeleira de 2º de Bacharelato, fai entrega do premio a docente Eva Rodríguez:

Grazas a todas e todos pola vosa participación. Sorriso

Entrega premios Canguro Matemático

O 31 de maio no primeiro recreo farase entrega dos diplomas do Canguro Matemático e dos premios aos alumnos con mellores puntuacións.

O acto será na Biblioteca do Centro as 10:20.

Proba do Canguro Matemático 2024

Cartel canguro 24

Temos boas novas, o noso centro participará nas probas matemáticas do Canguro, serán o día 21 de marzo dentro do horario lectivo. Podedes consultar máis información no seguinte enlace: https://canguromat.es/#

Moito ánimo a todos e todas os/as que concursades !!!

TALLER STAT WARS

Onte tivemos dous talleres de Estatística cos grupos de bacharelato, da ESA e ciclo básico de electricidade.Neles aprendemos a non deixarnos enganar polas gráficas, nin polos titulares que ás veces son enganosos.

Taller