Matemáticas

DEPARTAMENTO DE MATEMÁTICAS 2023/24

Profesorado:

- Eva Rodríguez Barreiro

- María J. Deive Gómez ( Xefatura de Departamento )

Proba do Canguro Matemático 2024

Cartel canguro 24

Temos boas novas, o noso centro participará nas probas matemáticas do Canguro, serán o día 21 de marzo dentro do horario lectivo. Podedes consultar máis información no seguinte enlace: https://canguromat.es/#

Moito ánimo a todos e todas os/as que concursades !!!

TALLER STAT WARS

Onte tivemos dous talleres de Estatística cos grupos de bacharelato, da ESA e ciclo básico de electricidade.Neles aprendemos a non deixarnos enganar polas gráficas, nin polos titulares que ás veces son enganosos.

Taller

Charla para conmemorar o 11 de febreiro

O venres 10 tivemos a oportunidade de aprender da man de: Ana López Cheda ( premio SEIO- Fundación BBVA 2021) coa que tivemos unha videoconferencia, que leva por título: "Análise da supervivencia: ¿qué papel juega la estadística durante pandemias?". Ana explicounos como puideron durante a Covid, predecir a necesidade de camas nos hospitais. De feito, o alumnado foi poñendo en práctica o aprendido cun exemplo de poucos datos.

CHARLA HOXE: "As matemáticas do século XXI"

Hoxe na biblioteca disfrutaremos do saber de D. Enrique Macías Virgós, catedrático da Facultade de Matemáticas (USC).

A charla está indicada para o alumnado de Bacharelato.