PRESENTACIÓN IES DE SABON

25 de Abril: Visita FP Innova

No día de onte, visitaron a Cidade da Cultura de Galicia, Museo Gaiás o alumnado de 1º do Ciclo medio de Xestión Administrativa e o grupo de 1º de FpBásica de Electricidade e Electrónica. A visita enmárcase dentro do Congreso de Innovación na Formación Profesional, trátase da sexta edición dun evento que se constitúe como referente na difusión da innovación didáctica e tecnolóxica, da transferencia de coñecemento e da capacidade de emprender na que está imnersa a Formación Profesional de Galicia.

Algúns dos nosos alumnos ata tiveron a sorte de fotografarse co actual presidente da Xunta de Galicia, que tamén acudiu ao evento.

CELEBRACIÓN DÍA DO LIBRO

O martes 23 de Abril celebramos o día do libro.

As docentes voluntarias de Biblioteca fixeron unha decoración magnífica, que invita a vivir o libro, soñar despertos ao ver a extensa suxestión de títulos que nos amosan á entrada da Biblio.

Facede un oco, para relaxarvos cun libro e deixade voar o voso maxín como o fan as bolboretas.

Moitas grazas pola vosa labor e implicación ao EQUIPO DA BIBLIOTECA. Sodes increíbles!!!Guay

Soñar entre bolboretas

Convocatoria extraordinaria 3º módulo da ESA

CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA 3º MÓDULO ESA:

Pola presente convócase ao alumnado, que teña algún dos módulos suspenso, ás probas que se realizarán o xoves, 2 de maio no seguinte horario:

• 08:40 - 10:00  Ámbito científico-tecnolóxico.
  • 10:05 - 11:30  Ámbito de Comunicación

OFERTA DE PRAZAS PARA A REALIZACIÓN DAS PROBAS LIBRES DE CICLOS FORMATIVOS

As probas libres teñen por finalidade permitir ás persoas participantes obteren directamente algún dos títulos de técenico ou de técnico superior de formación profesional.

• Requisitos das persoas solicitantes: ter 18 anos para optar aos títulos de técnico, ter 20 anos para optar aos títulos de técnico superior, ou 19 anos no caso de posuír xa o título de técnico... (preme para máis información)
  • Lugar de presentación de solicitudes: As solicitudes de inscrición para participar nestas probas libres de formación profesional presentaranse na secretaría do Centro, aínda que este non sexa o centro elixido en primeira opción.
  • Prazo de presentación: do 17 de abril ás 9:00 ata o 30 de abril ás 13:00
  • E se tes dúbidas.... achégate polo centro, ou chama á administración: pregunta por Candy no teléfono 881 960 137. Estaremos encantados de axudarche.