DATAS EXAMES FINAIS E EXTRAORDINARIOS

Achegamos datas para os exames finais e extraordinarios das materias e módulos dos distintos niveis.

- 1º BAC

- 2º BAC

- 1º CS Administración e Finanzas

- 2º CS Administración e Finanzas

- 1º CM Xestión Administrativa

PROBAS LIBRES PARA TITULOS FP LOE - DATAS E HORAS

Achegamos ligazon coas datas e horas para a realización dos exames correspondientes ás probas libres

PROBAS LIBRES PARA TITULOS FP LOE

XORNADA DE ACOLLEMENTO

Logo de rematado o proceso de matrícula, o equipo directivo do centro, xunto coa orientadora do centro, encargarase de organizar e coordinar unha xornada de acollemento de asistencia obrigatoria para as persoas matriculadas co fin de transmitir a información precisa, dar as intruccións que consideren convienientes e aclarar as dúbidas xurdidas para o mellor desenvolvemento das probas.

PROCEDEMENTO DE RECLAMACION DE CALIFICACIÓNS

Achegamos ligazón sobre a información dos procesos de reclamación de calificacións.

ENTREGA DOS PREMIOS EXCELENCIA AS ALUMNAS EMILY E LUCÍA

Entrega das matrículas de honra ás alumnas do curso 2019-2020 Emily Vázquez e Lucía Rabuñal, nun acto sinxelo na biblioteca do centro debido á situación na que nos atopamos.

Estamos moi orgullosos de poder formar parte dese logro.

Noraboa!