Ciencias Naturais

14 novas embaixadoras e embaixadores da necesidade de facer un uso responsable dos antibióticos

• Ligazón á información: Uvigo

Estudantes do IES O Couto e do campus investigarán xuntos na busca de novos antibióticos.

Alumnos do IES O Couto e estudantes do grao de Ciencia e Tecnoloxía dos Alimentos do campus de Ourense traballarán xuntos nun proxecto de investigación relacionado coa procura de novos antibióticos. A iniciativa arrincará a mediados de febreiro e forma parte do programa internacional MicroMundo no que participa desde 2017 a Universidade de Vigo a través da Facultade de Ciencias. Trátase dun proxecto participativo centrado na exploración da biodiversidade microbiana nos chans en busca de novos microorganismos produtores de antibióticos, ademais dunha iniciativa para o fomento das vocacións científicas entre os mozos integrando os niveis educativos universitario e preuniversitario.

Alumnos da Facultade de Ciencias e o IES O Couto buscarán novos antibióticos

O proxecto Micromundo volverá ás aulas

Visita ao Aquarium da Coruña e ao Muncyt

VISITA DE 1º ESO e 3º DIVERSIFICACIÓN AO ACUARIO DA CORUÑA E AO MUNCYT

>>>>> Ligazón á galería de fotos

IES O COUTO gañador dun accesit no Simposio Micro-Mundo 2021

O  IES O COUTO resultou gañador dun Accesit no Simposio MicroMundo2021. Participación como ponente no simposium e publicación científica.

IES O COUTO gañador dun accesit no Simposio Micro-Mundo 2021

O IES O COUTO participou como poñente no simposio micromundo e resultou gañador dun accésit. Ligazón á información

BIOLOXÍA E XEOLOXÍA - 3º ESO C

CONVOCATORIA DE SETEMBRO 2020, EXAME E/OU ACTIVIDADES:

As actividades deben entregarse antes do día 1 /09/2020, ás 14h00 no seguinte correo electrónico:

ACTIVIDADES DURANTE O CONFINAMENTO (MARZO A XUÑO):

- Estos días enviaré más actividades para poner en los cursos respectivos y actualizaré contenidos de mi blog.(07/04/2020)

TAREFAS DE RECUPERACIÓN DA 1º E 2º AVALIACIÓN PARA OS ALUMNOS QUE AS TEÑADES SUSPENSAS.

MATERIAIS E ACTIVIDADES DURANTE O CONFINAMENTO

Material de apoio para o alumnado para reforzar e repasar contidos xa dados:

OSBERVACIÓN SOBRE A ENTREGA DE TAREFAS:

- Las respuestas que sean en BOLIGRAFO NEGRO O AZUL sobre papel blanco.NO QUIERO NADA A LÁPIZ.
- Obtener la foto o pdf  con la mayor calidad posible (bien iluminado el papel y que haya buen contraste) para que se lea bien. O poned la foto en BN.
- Si tenéis scaner, mejor escanear y enviarme el pdf completo de todas las hojas, en BLANCO Y NEGRO,/ TEXTO para que el contraste sea optimo.
- ATENCIÓN: Si sacáis sin mas una foto en jpg, sin una buena iluminación, se ve muy mal, es mejor que convirtais todo a pdf. En el movil hay muchas aplicaciones que permiten hacer eso y que el pdf sea en BLANCO Y NEGRO/TEXTO.
- De lo contrario NO TENGO CONTRASTE SUFICIENTE NI CALIDAD PARA CORREGIR BIEN.

BIOLOXÍA E XEOLOXÍA - 1º ESO

• bio.couto.xeo@gmail.com

RECUPERACIÓN DA 1ª E 2ª AVALIACIÓN

MATERIAIS E ACTIVIDADES DO TERCEIRO TRIMESTRE

Material de apoio para o alumnado para reforzar contidos:

Para calquera dúbida consultar o correo   materocouto@gmail.com

OBSERVACIÓN SOBRE A ENTREGA DE TAREFAS:

- De lo contrario NO TENGO CONTRASTE SUFICIENTE NI CALIDAD PARA CORREGIR BIEN.

ÁMBITO CIENTÍFICO MATEMÁTICO - 3º ESO PMAR

ACTIVIDADES E MATERIAIS:

• Actividades
  • Todas as actividades se desenvolven en Classroom. Deben contactar coa profesora da materia ( bio.couto.xeo@gmail.com) para dalos de alta na plataforma virtual Classroom.

BIOLOXÍA - 3º ESO

BIOLOXÍA 3º ESO

MATERIAIS E ACTIVIDADES

BIOLOXÍA E XEOLOXÍA EN FRANCÉS - 4º ESO

ACTIVIDADES

O alumnado de bioloxía en francés debe enviar un correo a bio.couto.xeo@gmail.com para poder dalo de alta na plataforma virtual.

• Todas as actividades da materia están a desenvolverse en Classroom.

BIOLOXÍA E XEOLOXÍA - 4º ESO

ACTIVIDADES

ANATOMÍA APLICADA - 1º BACHARELATO

ANATOMÍA APLICADA

ANATOMÍA APLICADA - 1º BACHARELATO

MATERIAIS, ACTIVIDADES

BIOLOXÍA E XEOLOXÍA - 1º BACHARELATO A

BIOLOXÍA E XEOLOXÍA- 1º BACHARELATO

MATERIAIS E ACTIVIDADES

• Actividades

Enviade as respostas a silviageobio@gmail.com

UN LABORATORIO DE MICROBIOLOXÍA NO INSTITUTO.

O alumn@s do IES O Couto participan nunha nova edición da iniciativa MicroMundo@UVigo.