HORARIO DO CENTRO

HORARIO DE PRESENTACIÓNS

curso 2022-23

>>>> Horario en pdf

• Prégase puntualidade para evitar aglomeracións na entrada.

• Instrucións COVID
  • O alumnado entrará no centro pola porta principal (parte de abaixo do centro).

Premios de educación secundaria obrigatoria ao esforzo e á superación persoal correspondentes ao curso 2021-2022

Convocatoria dos premios de educación secundaria obrigatoria ao esforzo e á superación persoal correspondentes ao curso 2021-2022

Puntuacións provisionais Premio extraordinario Bacharelato

Excursión a Madrid do alumnado de 4º ESO B e C

Libros de texto curso 2022-23

Probas de nivel para a certificación de competencias en linguas estranxeiras

Probas de nivel lingüístico

• Prazo 11 de xullo 2022

Convocadas as probas de nivel para a certificación de competencias en linguas estranxeiras dirixidas ao alumnado que no curso 2022-23 estea matriculado en bacharelato ou 4º ESO. Estas probas, válidas para acreditar os niveis de lingua B1, B2 ou C1 son gratuítas para as familias. O pai, a nai ou a persoa adulta ao cargo do alumnado interesado en examinarse asinará un documento onde manifeste o seu compromiso para a realización destas probas. O documento recollerase e presentarase cuberto no propio centro antes do 11 de xullo.

A normativa aplicable é a seguinte: http://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/resolucion_acreditacion_linguistica_centros_publicos.pdf

LIBROS DE TEXTO CURSO 2022-2023

LIBROS DE TEXTO 2022-23

Erros detectados:  Actualización da listaxe de libros

• 12/08/2022 : modificado o ISBN do libro de bioloxía e xeoloxía de 1º ESO

2º PMAR

3ºESO

DIVER

1º BAC

2º BAC

ABAU EXTRAORDINARIA 2021-2022

Acceso á información:

RESULTADOS ABAU ORDINARIA 2022-23

A dirección do centro e o claustro de profesores do IES O Couto quere felicitar ao alumnado que se presentou as probas ABAU ordinarias polos excelentes resultados obtidos:

• 100 % de aprobados
  • O 42% dos examinados supera unha cualificación final de 11 puntos.

Carreras de orientación no IES O Couto

Carreiras de Orientación no I.E.S. “O Couto”

Con motivo da Ou.D. de orientación no medio natural” e “carreiras de orientación” que se está levando a cabo no centro, por parte do dpto. de E. F., o xoves 19 de Maio realizouse unha saída ao concello de Cenlle – próximo á localidade de Rivadavia-, para levar a cabo unha experiencia no medio natural para abordar os contidos de dita U.D.

O concello de Cenlle dispón dun circuíto de orientación permanente, onde os alumnos realizaron o percorrido de 10 kms, aproximadamente, buscando as diferentes balizas e tratando de facelo no menor tempo posible. Tanto a actividade, como o clima, e a contorna converteron a actividade en algo moi pracenteiro e a repetir nos próximos anos.

Coreografía de percusión corporal na rúa. IES O Couto 2022

Coreografia elaborada por Benito Buide para un seminario de percusión corporal organizado polo CFR de Ourense. Interpretada polos alumnos de música de 1º e 2º de ESO e 1º de bacharelato do IES O Couto. Profesora Olalla Núñez Deza. Colabora o Concello de Ourense permitindo que se puidera levar a cabo nas rúas da cidade (Praza Maior e nas Burgas).

Clases sen fume

Os alumnos de 1º de ESO C participaron durante este curso no programa Clases Sen Fume. Para por fin ao programa, tiveron que realizar una actividade creativa.  Decidiron crear un comic no que todos participaron dalgunha maneira, algún como guionistas, outros debuxantes, outros adicáronse a colorear e outros encargáronse dos diálogos. Como broche final para o proxecto gravaron un video contando una historia baseada en feitos reais. A ver se hai sorte e gañan algún dos premios! Crucemos os dedos!

Fotos da graduación de 2º Bacharelato no IES O Couto de Ourense o día 13 de maio 2022

Estimadas familias, as familias que desexen unha copia das fotografías realizadas o día 13 de maio 2022 durante a graduación de 2º de Bacharelato poden pasar polo centro a recoller un DVD coas mesmas a partir do luns 30 de maio.

Obradoiro de danza galega con Artur Puga

O alumnado de 3º e 4º da ESO participou nun obradoiro de danza galega a cargo de Artur Puga, bailarín de Tanxugueiras.