ABERTO O PRAZO PARA SOLICITAR AXUDAS: ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E VALES DE MATERIAL ESCOLAR, FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO.

AXUDAS ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO, VALES PARA MATERIAL ESCOLAR E PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO.

Dende o día 23 de maio  ata o día 23 de xuño de 2017 estará aberto o prazo para que as familias soliciten as axudas para adquisición de libros, vales para material escolar e a participación no Fondo Solidario de Libros de Texto, para alumnado E.S.O. do I.E.S. O Couto.

As solicitudes deberán tramitarse na secretaría do IES O Couto, no prazo indicado.

Para máis información consultar a Orde do 16 de maio de 2017, DOG nº 96 do luns 22 de maio de 2017.

DATAS DE EXAMES DA TERCEIRA AVALIACIÓN

Fai clic no curso correspondente para ver as datas de exames da TERCEIRA avaliación.

1º ESO A 1º ESO B 1º ESO C 1º ESO D
2º ESO A 2º ESO B 2º ESO C 2º ESO D
3º ESO A 3º ESO B 3º ESO C 3º PMAR
4º ESO A 4º ESO B
1º BACH A 1º BACH B

Próximamente publicaránse as datas de exames da terceira avaliación.

CALENDARIO FIN DE CURSO 2º DE BACHARELATO, CURSO 2016-2017

CALENDARIO FIN DE CURSO

2º BACHARELATO

Facer clic na imaxe para ampliar.

LISTADOS DEFINITIVOS DE ALUMNADO ADMITIDO MAIO 2017

LISTADO DEFINITIVO DE ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO

Fai clic na imaxes ou nas ligazóns para ver os listados:

ADMITIDOS

NON ADMITIDOS

RALLY MATEMÁTICO 2017

PARABÉNS!

Á Profesora Rosa Díaz e ao  grupo de 2º ESO B que veñen de gañar a final autonómica do Rally Matemático despois de quedar nunha primeira selección entre os tres mellores de Galicia.

O noso grupo representará a Galicia no Rallye mathématique sans frontières2 de xuño de 2017 en Toulouse, Francia. Uns 35.000 candidatos de Francia, Andorra, España (Aragón, Galicia e Cataluña), Illa de Reunión e Hungría toman parte do Rally.

MOITA SORTE EN TOULOUSE!

"ARSÉNICO POR COMPAIXÓN"

O alumnado de Artes escénicas e danza acudiron coa profesora á Escola Municipal de Teatro. Alí viron a obra "Arsénico por compaixón" representada polo grupo "Muxicas" de Ourense, dentro da XVI Bienal de teatro ONCE.
Ao remate houbo un interesantísimo coloquio cos actores.

"SOLOS EN DANZA"

"SÓLOS EN DANZA"

TEATRO 3

Estiveron no Aditorio de Ourense o día 24 de novembro. Alí levamos  ao alumnado
de 4º A de ESO para que desfrutara das propostas escénicas de artistas locais e foráneos.

TEATRO TEATRO 2

II SEMANA DA CIENCIA NO IES O COUTO

II SEMANA DA CIENCIA

O 24 de Abril inauguramos con gran éxito a II Semana da Ciencia. Durante toda a mañá, alumnos de 1º,2º,3º e 4º da ESO, amosaron aos seus compañeiros os proxectos científicos que levaron a cabo. A xornada pechouse coa visita dos alumnos de sexto de primaria dos centros adscritos aos que invitaramos a visitarnos neste día.

Máis fotos na galería

ADMISIÓN DE ALUMNADO -- IES O COUTO

LISTADO PROVISIONAL DO ALUMNADO ADMITIDO NO IES O COUTO

CURSO 2017-2018

Facer clic no CURSO correspondente para ver o listado provisional.

DÍA DEL LIBRO 2017, IES O COUTO

"DÍA DEL LIBRO"

No IES O Couto conmemoramos o Día do Libro con diferentes actividades, entre as que salientan unha exposición de libros antigos e curiosos, algúns deles, dun gran valor bibliográfico. Estes libros foron cedidos para esta exposición por profesores, alumnos e persoal non docente.

VIAXE A FRANCIA DO 16 AO 23 DE ABRIL

VIAXE A FRANCIA

Os alumnos de 4º ESO e 1º BACH viaxan a Burdeos e Paris nunha excursión organizada polo Departamento de Francés. A ANPA do IES O COUTO colaborou económicamente na realización desta viaxe cos socios da mesma.

XOVES 6 DE ABRIL. DÍA DO DEPORTE

VISITA DE 4 DEPORTISTAS DE ELITE

Alex Vidal Álvarez (tricampión do mundo en parataekwondo), Felipe Iglesias Torre (Subcampión do mundo de Jiu Jitsu), Iria Álvarez Liz (internacional coa selección española de natación e 4 veces campioa de España Junior) e Javier Valencia Rajoy (Olímpico coa selección española de hóckey herba masculino) compartiron cos noso alumnado as súas experiencias no mundo do deporte profesional ó longo de toda a mañá.

Foi unha experiencia moi amena e participativa onde os nosos rapaces/zas plantexaron tódalas súas inquedanzas ás que os deportistas respostaron con moito humor e sinceridade. Agradecemos enormemente a súa visita e esperamos que repitan.

SEMANA DA SAÚDE E DO DEPORTE

DEPORTE E SAÚDE

A semana do 3 ao 7 de abril estase a celebrar no IES O Couto de Ourense a "Semana da Actividade Física e a Saúde". Dentro das actividades a desenvolver haberá diversos talleres de saúde, dedicados á prevención de enfermidades, divulgación de hábitos saudables e primeiros auxilios, entre outros. Para a realización destes talleres contamos coa inestimable e desinteresada colaboración da empresa EMERGALIA.

Por outra banda, toto o alumnado participará no reto de tentar bater o Récord Guinness de distancia percorrida en bicicleta estática, que ostenta o tinerfeño Miguel Ángel Castro cunha marca de 3060 metros.

FROITA FRESCA NO IES O COUTO

Axudas para a distribución de froitas frescas ao alumnado do IES O COUTO polo FOGGA. O reparto de froita faise de 11:00 a 11:30 as seguintes datas:

FOGGA

DATAS
LUNS 6 MARZO MAZÁ
MARTES 7 MARZO PERA
MÉRCORES 8 MARZO AMEIXAS
XOVES 9 MARZO MANDARINA
VENRES 10 MARZO MAZÁ

Outras datas pendentes de confirmación de tipo de fruta son:

- Semana do 27 ao 31 de marzo.

- Semana do 22 ao 28 de maio.

A ANPA DO IES O COUTO ESTREA WEB PROPIA

A ANPA acaba de crear unha web propia, coa que pretende ter informados a pais e nais de tódalas actividades e iniciativas que vai poñendo en marcha. O seu link é o seguinte: