PUBLICADAS AS LISTAXES DEFINITIVAS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA MATERIAL DO CURSO 2021-2022

Xa están publicadas as LISTAXES DEFINITIVAS de solicitudes admitidas e excluídas do Fondo Solidario de libros de texto e axudas para material escolar para o curso escolar 2021-2022.

O protocolo de protección de datos non permite a súa publicación nesta páxina nin facilitar información por vía telefónica, polo que os interesados deberán consultar as listas expostas no interior de centro. Así mesmo, as persoas solicitantes poderán acceder por vía electrónica ao seu expediente, a través da aplicación Fondolibros, empregando a Chave 365 ou o certificado dixital da Fábrica Nacional da Moeda e Timbre.

OBSERVACIÓNS ÁS LISTAXES DEFINITIVAS DO FONDO DE LIBROS

- As solicitudes onde aparece a mensaxe “Segundo as existencias do centro non lle corresponden libros” son aquelas para as que non chegaron as existencias de libros e que ademais non teñen dereito a libros de adquisición complementaria polo nivel de renda familiar.
- As solicitudes que resultan excluídas levan indicado o motivo da exclusión.

OBSERVACIÓNS ÁS LISTAXES DEFINITIVAS DE  VALES PARA MATERIAL ESCOLAR

- As solicitudes que resultan excluídas débense á que se supera o máximo admitido da renda familiar per cápita.
- Os vales das solicitudes que aparecen como “Admitidas”  (ou “Concedidas” se non se recolleron con anterioridade) poderanse recoller na Secretaría do centro a partir do luns, día 14 de setembro de 2020, en horario de 9:00 a 14:00 horas. Os vales só poderán  ser recollidos pola persoa solicitante provista do seu DNI. En caso de que o solicitante non o poida recoller, deberá achegar:
•    Autorización co nome completo e DNI do solicitante, así como o nome completo e o DNI da persoa autorizada. A autorización debe estar asinada polo solicitante.
•    Fotocopia do DNI do solicitante.

Presentación alumnado curso 2021-22

NOVO HORARIO DE PRESENTACIÓNS

• Prégase puntualidade para evitar aglomeracións na entrada.

• Protocolos COVID
  • O alumnado entrará no centro pola porta principal (parte de abaixo do centro, entrada directa ao patio do centro).

• As listaxes definitivas de libros e vales saen o día 15 de setembro tal e como se indicou na información sobre as axudas do fondo libros.

PLANOS DE CIRCULACIÓN DE ENTRADAS E SAÍDAS DO CENTRO

PLANOS DE CIRCULACIÓN

>>> Premer na imaxe para ver os planos de circulación de entradas e saídas

ALUMNADO DE BACHARELATO - TRANSPORTE ESCOLAR.

TRANSPORTE ESCOLAR PARA O ALUMNADO DE BACHARELATO

O alumnado de 1º e 2º de Bacharelato que queira facer uso do transporte escolar deberá solicitar a tarxeta "Xente Nova" coa que os importes inicialmente abonados seranlles reintegrados pola Xunta de Galicia nos termos previstos para esta tarifa, dos que se ofrece información na web www.bus.gal

NORMATIVA: INSTRUCIÓN CONXUNTA 1/2021, DA SECRETARÍA XERAL TÉCNICA DA CONSELLERÍA DE CULTURA, EDUCACIÓN E UNIVERSIDADE E DA DIRECCIÓN XERAL DE MOBILIDADE DA CONSELLERÍA DE INFRAESTRUTURAS E MOBILIDADE, DO 25 DE XUÑO, SOBRE A XESTIÓN DO SERVIZO DE TRANSPORTE DE ESCOLARES NO CURSO ESCOLAR 2021-2022 da que achegamos copia adxunta

na páxina 13, apartado 4º. referido ao alumnado de bacharelato, ciclos formativos medios e superiores de FP e programas similares de dita instrución indícase:

"No caso dos servizos integrados, non se realizará reserva de praza a favor destes escolares, quen, sempre que haxa prazas dispoñibles, poderán facer uso do servizo en condicións análogas, sen que se modifiquen as rutas nin se cren novas paradas; para que o acceso ao servizo integrado non teña custo económico para as persoas usuarias, poderán facer uso da tarxeta de transporte Xente Nova, coa que os importes inicialmente abonados seranlles reintegrados pola Xunta de Galicia nos termos previstos para esta tarifa, dos que se ofrece información na web www.bus.gal."

LIBROS DE TEXTO CURSO 2021-2022

LIBROS DE TEXTO 2021-202

Fai clic no curso para ver os libros

3ºPMAR

1º BAC

2º BAC

Solicitude de comedor 2021-2022

COMEDOR ESCOLAR 2021-22

Para solicitr o comedor escolar prema no arquivo para descargalo, cúbrao e entrego no centro escolar xunto coa documentación requerida:

PRAZO EN XULLO: para o alumnado que promocionou en xuño.

• Do día 5 de xullo ao 9 de xullo en horario de 10:00h a 13:00h entrega de solicitudes.

PRAZO EN SETEMBRO: para o alumnado que non promocionou en xuño.

• Ao facer a matrícula (7 e 8 de setembro);

Convocados os premios extraordinarios de ESO curso 2020/21

Convocados os premios extraordinarios de ESO 2020/21

RECEITARIO DO IMPERIO ROMANO POLO ALUMNADO DE 1º ESO

O alumnado de 1º ESO elaborou un receitario do imperio Romano.

CREANDO MÚSICA DENDE A RECICLAXE

Alumnado do IES O COUTO  fabrican instrumentos musicais con obxectos da vida cotiá.

IES O COUTO gañador dun accesit no Simposio Micro-Mundo 2021

O IES O COUTO participou como poñente no simposio micromundo e resultou gañador dun accésit. Ligazón á información

CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA ABAU 2021

AXUDA FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2021-22