Animación á lectura

BIBLIOTECA- DÍA DO ENTROIDO

Alumnado, profesorado e persoal non docente, todos se contaxiaron do ambiente festivo do entroido no IES O Couto. O equipo de biblioteca non podía ser menos e participou na festa de disfraces.

DÍA DA FILOSOFÍA E DA QUÍMICA NA BIBLIOTECA

O 15 de Novembro día da Filosofía e da Química, quixemos que as dúas materias estivesen presentes na nosa biblioteca e nos corredores do centro.

SAMAÍN NA BIBLIOTECA

Dende o 29 de Outubro e durante unha semana, a biblioteca permaneceu decorada con motivos alusivos ao Samaín . Os libros e as películas  de medo foron os protagonistas.

24 DE OUTUBRO. DÍA DA BIBLIOTECA.

A semana do 24 de Outubro (día da biblioteca), fixemos campaña para que toda a comunidade educativa a teña presente e a use cada vez máis.

NORMAS DE USO DA BIBLIOTECA PARA O ALUMNADO DE 1º ESO

Nas primeiras semanas do curso, o alumnado de 1º de ESO, tivo a oportunidade de coñecer as normas de uso da biblioteca e viu varios videos:  organización,  e-book e animación á lectura.

DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO. 24 DE FEBREIRO 2019

O  alumnado de 1º da ESO quixo facer unha homenaxe chea de cor a esta figura tan importante das nosas letras.

BIBLIOTECA DÍA DOS NAMORADOS- 14 DE FEBREIRO 2019

Que sería de nós sen amor? Non o imaxinamos.

Houbo, hai e haberá amor no noso centro. A biblioteca é testemuña e pregoeira.

BIBLIOTECA- DÍA DA PAZ

O 30 de Xaneiro celebramos o día internacional da paz e a non violencia e, como queremos que  non sexa só a flor dun día, o recordo desa data está aínda hoxe presente no noso centro.

NADAL 2019 NA BIBLIOTECA

Dende o día 14 de Decembro ata o fin do trimestre, quixemos que o Nadal tivese o seu momento na biblioteca.

BIBLIOTECA: NOVIDADES PARA PROFES

BIBLIOTECA : LIBROS