Portugués

PIALE PORTO

PROGRAMA INTEGRAL DE APRENDIZAXE DE LINGUAS EXTRANXEIRAS.

PIALE PORTO 2018

facer clic no arquivo adxunto.

O Alcade da cidade recibe aos alumnos de Portugués do IES O Couto.

O alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, recibiu, o 18 de xaneiro,  no salón de plenos aos alumnos da asignatura de portugués do IES Ou Couto da capital na tradicional actividade «Cantar as Janeiras». Trátase dunha tradición portuguesa que consiste en interpretar cancións polas rúas durante o mes de xaneiro para anunciar o nacemento do Neno Xesús e desexar un feliz ano novo a todos os veciños.

Departamento de Portugués

PORTUGUÉS

ADDENDA PROGRAMACIÓN

PORTUGUÉS - 1º BACHARELATO B

CONVOCATORIA DE SETEMBRO 2020, EXAME E/OU ACTIVIDADES:

As actividades deben entregarse antes do día 1 /09/2020, ás 14h00 no seguinte correo electrónico:

ACTIVIDADES DURANTE O CONFINAMENTO (MARZO A XUÑO):

MATERIAIS E ACTIVIDADES

PORTUGUÉS - 2º ESO A e B

CONVOCATORIA DE SETEMBRO 2020, EXAME E/OU ACTIVIDADES:

ACTIVIDADES DURANTE O CONFINAMENTO (MARZO A XUÑO):

PIALE INTEGRAÇÃO PORTUGUÊS

• Fai clic no arquivo adxunto para ver a presentación

DIA INTERNACIONAL DA ELIMINAÇÃO DA VIOLÊNCIA CONTRA A MULHER

A violência contra a mulher por razões de gêneros é histórica e tem um caráter estrutural, que se perpetua devido à sua posição de subordinação na ordem sociocultural patriarcal. Tal relação de poder, baseada em padrões de dominação, controle e opressão, leva à discriminação, ao individualismo, à exploração e à criação de estereótipos, os quais são transmitidos de uma geração para outra e reproduzidos tanto no âmbito público (governo, política, religião, escolas, meios de comunicação), como no âmbito privado (família, parentes, amigos).

Embora a questão dos direitos humanos das mulheres e da igualdade de gênero venha recebendo atenção no cenário internacional, é preciso continuar com iniciativas nesta área, nomeadamente em termos de educação. E continuar na luta pelo direito à igualdade, reconhecendo-as como un coletivo com necesidades especiais de proteção.