Saltar navegación.
Abride escolas e se pecharán cárceres

1º premio na Olimpiada de Xeoloxía

O Xeoparque do Cabo Ortegal foi elixido pola Asociación Española de Ensinanzas de Ciencias da Terra (AEPECT) como unha das sedes da fase galega da XV Olimpíada de Xeoloxía,  xunto con Santiago, Vigo e Montañas do Courel.

Durante a xornada de onte, un total de 49 alumnos acompañados de profesores de 7 centros participaron nas probas que se desenvolveron no IES Cabo Ortegal de Cariño e que consistiron nunha proba teórica tipo test con 40 preguntas e unha proba práctica por equipos a través dunha xincana que se realizou no Cabo Ortegal.

O premio ao mellor equipo foi para o grupo formado por dous alumnos do IES Concepción Arenal Ana Cobelo Parga  eAlejandro Mathew López Bouza de 1º de bacharelato e tres alumnos do IES Afonso X O Sabio de Cambre.

A mellor puntuación de entre os participantes foi para o alumno Alejandro Mathew López Bouza de 1º de bacharelato que asistirá a fase final nacional da Olimpiada de Xeoloxía, que este 2024 se celebrará o 13 de Abril en Zamora.

Noraboa Alejandro!!

O challenge da túa vida

O pasado 25 de xaneiro, o alumnado de 3º da ESO recibiu á Asociación Española Contra o Cancro coa súa proposta “O challenge da túa vida”, unha iniciativa para adoptar hábitos saudables e tomar medidas preventivas que se presentou nun formato de “talk show”.

Trátase dun proxecto que anima a adoptar estilos de vida saudables e tomar medidas preventivas para protexer a nosa saúde.

Dende o IES Concepción Arenal, queremos dar as grazas á Asociación Española Contra o Cancro por visitarnos e compartir esta valiosa iniciativa co noso alumnado. Xuntos, podemos facer a diferenza na loita contra o cancro.

Carta de agradacemento a toda a comunidade do IES Concepción Arenal

Campaña de Nadal "XOGUETES SOLIDARIOS"

Dende hoxe e ata o próximo xoves 21 de decembro, colaboramos con a Asociación Dignidad recollendo xoguetes para que ningún neno ou nena quede sin sorriso este Nadal!

Podedes deixalos na mesa que hai na entrada do instituto ou preguntar en Conserxería.

MOITAS GRAZAS!

I Concurso ECO-NADAL

Concurso "GOT TALENT"!!

Participa no concurso "GOT TALENT" e brilla no próximo Festival de Nadal!

Se tes talento para cantar, bailar, actuar, recitar poesía, facer maxia ou calquer outra habilidade especial...este concurso é para ti! Queremos descubrir e celebrar o talento diverso que hai no noso Instituto.

E o noso Samaín ... foi noticia!!

CHEGOU O DÍA...TES UNHA INVITACIÓN!!!

CLUB DE CIENCIA

Samaín Curso 2023-2024

ACTIVIDADES CURSO 2023-2024

Charla de prevención da tendencia suicida

Curso Capacitación Dixital

Aberto o prazo de matrícula para a terceira quenda

Exencións e validacións

EXENCIÓN DA MATERIA DE LINGUA GALEGA E LIT.

ESO: até o 5 de outubro de 2023

Bach.: o mes de setembro de 2023

VALIDACIÓN POR CURSAR ENSINANZAS PROF. DE MÚSICA E DANZA

Durante o mes de setembro

Reunións asignaturas pendentes 23-24

Calendario das reunións dos departamentos cos alumnos e alumnas que teñen algunha materia pendente de cursos anteriores para recuperar. Do martes 26 de Setembro ao luns 2 de Outubro.

Calendario reunións

Calendario escolar 2023-24

Calendario escolar 23-24

O 13 de outubro é o día non lectivo do centro

Solicitudes de cambios na matrícula

Impresos dispoñibles en Conserxería.

Comezo do Curso 2023-2024

*Pódese consultar a localización das aulas asignadas a cada grupo accedendo aos Planos do Centro no apartado O CENTRO ---> DEPENDENCIAS.

ENTREGA DE LIBROS

Listaxes de Grupos

RECOLLIDA TÍTULOS

Probas de acreditación de coñecementos para alumnado de cambio de modalidade en Bacharelato

Calendario das probas de acreditación de coñecementos nas asignaturas de primeiro de bacharelato en setembro.

Preme na imaxe para descargar o documento.

Fondo Libros e Vales de Material

Fin curso 22_23

O equipo educativo e o persoal non docente do IES Concepción Arenal deséxavos un bo verán.

Vémonos en setembro!!

Matrícula curso 2023-24

MATRÍCULA PARA O CURSO 2023-2024

DOCUMENTOS NECESARIOS PARA A MATRÍCULA (Ver PDF)

Horario de 9:00 a 13:00 h

1º BACHARELATO (Ordinario e  Adultos): 26 ou 27 de xuño

2º BACHARELATO (Ordinario e Adultos): 28 ou 29 de xuño

4º ESO: 30 de xuño ou 3 de xullo

3º ESO: 4 de xullo

1º e 2º ESO : 5 ou 6 de xullo

CICLOS (alumnado que xa está cursando estas ensinanzas neste centro que pasa de 1º curso a 2º ou repetidores por primeira vez de 2º curso): Do 23 de xuño ao 5 de xullo

Nota: o sobre cos documentos para formalizar a matrícula, recolleránse na Conserxaría do centro.

Impresos matrícula 2 Bac

Impreso matrícula Artes 2Bac

Impreso matrícula CCSS 2Bac

Impreso matrícula Humanidades 2Bac