Saltar navegación.
Abride escolas e se pecharán cárceres

ÚLTIMAS NOVAS

Avisos curso 2016-2017

•  O martes 10 de xaneiro ás 18:00 horas terá lugar unha reunión cos pais/nais de 1º ESO-B.

O xoves 12 ás 17:00 será co grupo 1º ESO-C e ás 18:30 do mesmo día 1º ESO-A. Esperamos contar coa vosa asistencia

Nadal 2016

Gracias a todas as familias, alumnado e profesorado pola vosa solidaridade e colaboración na recollida de alimentos (90 Kg). Este curso foron entregados ao Banco de Alimentos Rías Altas (Ferrol).

Esta é unha mostra das diferentes actividades organizadas para celebrar este Nadal 2016. Parabéns aos gañadores do concurso gastronómico, dos partidos e a todos os participantes no Festival de Nadal.

Felices Festas!!!

Visita de 4º de ESO á depuradora de Betanzos e ao MUNCYT

Onte, 20 de decembro, os alumnos de cuarto visitaron a depuradora de augas de Betanzos, coñecendo así o funcionamento deste tipo de instalacións e valorando a necesidade de tratar as augas residuais para reducir o impacto medioambiental que producen. Aproveitaron para ver o faro de Mera (Oleiros) e o museo de Ciencia e Tecnoloxía (MUNCYT) da Coruña.

"Foro da Mocidade"

Os nosos alumnos participaron onte, día 19 de decembro, no primeiro "Foro da Mocidade" celebrado no antiguo "Hospicio" de Ferrol. Implicándose activamente en asuntos que afectan á xuventude: igualdade e diversidade, educación, cultura, ocio, etc;  e escoitando as opinións e achegas de compañeiros doutros centros educativos.

Parabéns a todos os participantes.

TEATRO CON RICARDO FRAZER

O martes, 22 de novembro de 2016 RICARDO FRAZER estivo no IES “Concepción Arenal”.

Os alumnos de 1º de bacharelato do noso Instituto, xunto cos do IES “Saturnino Montojo” e o IES “Carballo Calero”, puideron desfrutar no salón de actos dunha xenial e divertida adaptación teatral da obra de Miguel de Cervantes.

Excursión ás Fragas do Eume

Excursión ás Fragas do Eume de 1º de ESO xunto con 6º de primaria do colexio Ludy, centro adscrito ao noso instituto, motivo que nos anima  a participar nesta actividade conxunta, pois moitos dos seus alumnos estarán no Ies "Concepción Arenal" o vindeiro curso.

O Ies Concepción Arenal en Galiciencia

Os nosos alumnos na television de Galicia e en tele Miño

Juan Vigo, Diego López, Erín Cortés e Andrea García, de 4º de ESO, estarán os días 16,17 e 18 de novembro en Galiciencia (Ourense) expoñendo as suas ideas innovadoras na maior feira científica de Galicia, entre outros cuarenta e nove proxectos procedentes de Galicia, Cataluña, Euskadi e Asturias.

Os seus compañeiros de cuarto estiveron o mércores 16 visitando a feira e participando nos talleres ofertados pola organización, pasando un día estupendo e aprendendo de xeito diferente!!

Premios bacharelato

AbalarMóbil

O Centro foi incluido no programa AbalarMóbil.

Ó longo deste curso empezaremos a habilitar a posibilidade de que os pais poidan facer varios tipos de consultas desde os dispositivos móbiles (teléfonos e tabletas)l:

• Consultar e xustificar faltas de asistencia dos fillos.
  • Informarse sobre faltas de conduta.
  • Horarios dos fillos.
  • Avisos creados por parte do profesorado ou do centro.
  • Consulta de calificacións.
  • Solicitude de titorías.

Estas funcionalidades fan referencia a todos os niveis de secundaria, non só a 1º e 2º de ESO.

A aplicación está dispoñible para os seguintes sistemas operativos:

Información sobre AbalarMóbil: