Saltar navegación.
Abride escolas e se pecharán cárceres

ÚLTIMAS NOVAS

Avisos curso 2016-2017

TEATRO CON RICARDO FRAZER

O martes, 22 de novembro de 2016 RICARDO FRAZER estivo no IES “Concepción Arenal”.

Os alumnos de 1º de bacharelato do noso Instituto, xunto cos do IES “Saturnino Montojo” e o IES “Carballo Calero”, puideron desfrutar no salón de actos dunha xenial e divertida adaptación teatral da obra de Miguel de Cervantes.

Excursión ás Fragas do Eume

Excursión ás Fragas do Eume de 1º de ESO xunto con 6º de primaria do colexio Ludy, centro adscrito ao noso instituto, motivo que nos anima  a participar nesta actividade conxunta, pois moitos dos seus alumnos estarán no Ies "Concepción Arenal" o vindeiro curso.

O Ies Concepción Arenal en Galiciencia

Os nosos alumnos na television de Galicia e en tele Miño

Juan Vigo, Diego López, Erín Cortés e Andrea García, de 4º de ESO, estarán os días 16,17 e 18 de novembro en Galiciencia (Ourense) expoñendo as suas ideas innovadoras na maior feira científica de Galicia, entre outros cuarenta e nove proxectos procedentes de Galicia, Cataluña, Euskadi e Asturias.

Os seus compañeiros de cuarto estiveron o mércores 16 visitando a feira e participando nos talleres ofertados pola organización, pasando un día estupendo e aprendendo de xeito diferente!!

Premios bacharelato

AbalarMóbil

O Centro foi incluido no programa AbalarMóbil.

Ó longo deste curso empezaremos a habilitar a posibilidade de que os pais poidan facer varios tipos de consultas desde os dispositivos móbiles (teléfonos e tabletas)l:

• Consultar e xustificar faltas de asistencia dos fillos.
  • Informarse sobre faltas de conduta.
  • Horarios dos fillos.
  • Avisos creados por parte do profesorado ou do centro.
  • Consulta de calificacións.
  • Solicitude de titorías.

Estas funcionalidades fan referencia a todos os niveis de secundaria, non só a 1º e 2º de ESO.

A aplicación está dispoñible para os seguintes sistemas operativos:

Información sobre AbalarMóbil: