Ciclos Formativos

Información xeral sobre os ciclos formativos de grao medio e superior.

GUÍA UNISCOPIO 2024.2025 Acceso e admisión

Nesta nova edición da Guía  Uniscopio 24-25, brindan información valiosa e actualizada sobre   universidades públicas e  privadas, acceso e admisión para estudantes  nacionais e  estranxeiros , aloxamento universitario,  a Universidade desde a FP; becas e axudas, consellos para elixir un grao universitario, ABAU e  moito  máis.

Además comparten o seu canal en TIK TOK e poderás atopalos nunha plataforma aínda máis divertida e dinámica para resolver dúbidas , interactuar  e estar informados /as ao día con consellos , curiosidade universitarias e contido exclusivo.

Presentación para o alumnado de 2º FPB Curso 2023-2024

Aquí, deixovos esta presentación feita  para o alumnado  que cursa  2º  FPB neste curso 2023-2024, con carácter orientativo , preme aquí

GUÍA TI ELIXES

Aquí vos deixamos esta guía do Concello de A Coruña que pode ser do voso interese para información e orientación, preme aquí

GUÍA DE ESTUDOS SUPERIORES UDC. CURSO 2024-25

Na seguinte guía podedes acceder á información relativa ao futuro que vos espera cando rematedes o bacharelato ou ciclos de formación profesional (medio e/ou superior).

A través do link que aparece aquí podedes acceder á información relativa á oferta de Graos presentes nesta universidade.

Do mesmo xeito, tamén poderedes acceder á información relativa ás ponderacións, notas de corte e información dos diferentes Graos presentes nas universidades de Galicia (como tamén aparece na CIUG).

Como dato curioso, na páxina aparece unha diferenciación por cores entre as distintas ramas. Por exemplo, no caso do Grao en Enfermería a súa correspondencia é coas Ciencias e coa cor rosa.

CALENDARIO DE ADMISIÓN PROBAS FP. CURSO 2023-24

Aquí podedes visualizar o calendario de admisión das probas libres de FP para o curso 2023-24.

CALENDARIO DE BECAS 2024-2025

Calendario de Becas 2024-2025 Aprendemas.com

• Para ver a imaxe ampliada, preme aquí.

• Para estar informado/a sobre as actualizacións que realiza AprendeMas sobre educación, podes premer aquí.

• Para consultar e informarse das BECAS EUROLINGUA, premer aquí.

Documento ilustrativo de acceso preferente de CFGS dende as diferentes modalidades de bacharelato

Para visualizar este  documento ilustrativo de acceso preferente de CFGS da Xunta de Galicia dende as diferentes modalidades de bacharelato preme aqui

Coñece a Formación Profesional en Galicia.

Páxina web da Formación Profesional da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades.

Aquí vos deixamos a  diversidade de familias profesionais nos Ciclos Formativos de grao medio e superior na C.A.G, cos seus logotipos identificativos .

Portfolio para o alumnado de 2º CFGB: Proxecto persoal de vida e folla de ruta.

Traballo de investigación do alumnado de 2º CFGB/FPB dos perfís de Informática de oficina e Automoción, en relación ás súas preferencias (cumprimentadas a través de ferramentas como son cuestionarios interactivos e en formato papel) de cara á elaboración ó longo prazo do seu proxecto persoal de vida a través da folla de ruta tendo en conta a súa toma de decisións unha vez coñeza a información investigada e atendendo ás diferentes e  diversas opcións académicas e profesionais que existen.

• Lee esta lenda sobre a análise DAFO como nunca antes a escoitaras, e ponte cómodo/a.
  • Prema aquí para ver unha gráfica DAFO.

Resumo das probas de acceso a Ciclos Formativos de Grao Medio e Superior. Curso 2023-2024

Regulado pola Orde do 21  de decembro de 2023, pola que se regulan as probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo, e se convocan para o ano 2024 (códigos de procedemento ED312C e ED312D).

Carpetas Titorías 1º e 2º Ciclos Formativos de Grao Básico

Podedes consultar carpeta Titorías 1º e 2º de Ciclos Formativos de Grao Básico premer aquí

Aquí vos deixamos uns cadernillos para o alumnado de 1º e 2º CFGB  ( con ou sen TEA) coas seguintes temáticas :

Fonte : Aurora Garrigós.

Ilustracións : David Verdú . Colección : EduTECA

CICLOS FORMATIVOS DE GRAO BÁSICO

FORMACIÓN PROFESIONAL: CICLOS FORMATIVOS, DUAL, ACREDITACIÓN DAS COMPETENCIAS, PROBAS, CURSOS DE ESPECIALIZACIÓN