Benvid@s a páxina web do IES Castro da Uz

20 xaneiro, venres. Programa Atrévete. Alumnos do CPI Monte Caxado

23 xaneiro, luns. Titoria ADAFAD. 2º e 3º ESO

25 xaneiro, mércores: Charla Taller. Rubén Ruibal. 1º,2º,3º,4º ESO

30 xaneiro, luns: Contacontos pola paz no CEIP Xermande (15 alumnos varios cursos)

6 febreiro, luns. Titoria ADAFAD. 2º e 3º ESO

10 febrero, venres. Visita R. 1º e 2º SMR.

13 febreiro, luns. Titoria ADAFAD. 2º e 3º ESO

20 febreiro, luns. Titoria ADAFAD. 2º e 3º ESO

21 febreiro, martes. Feira de Orientación (IES Fene) 4ºESO  (Pendente outros grupos)

24 febreiro, venres. Festa de Entroido.

Como xa comentamos ao final do curso pasado, o noso instituto foi elixido xunto con outros 4 institutos da provincia para a convocatoria de estancias en Europa, tanto para profesores como alumnos de ciclos de Electrónica, Automoción e Informática. A convocatoria organizaa a Fundación Axencia Enerxética Provincial da Coruña, con sede nas Pontes, dentro do marco Erasmus+.

Se cursas un destes ciclos e estás interesado nestas becas, pide máis información no instituto.

O IES Castro da Uz ven de acadar uns resultados moi satisfactorios nas probas de Selectividade do curso 2015-2016, seguindo a liña dos último anos. De entre todos os centros públicos,os resultados situáronnos como  o 3º mellor centro público da provincia de A Coruña (dun total de 85) e o 17º mellor de toda Galicia (dun total de 215).

Provincia PAU Cualificación media
Centro Localidade   Presentados Aptos %Aptos Bach Fase Xeral Diferenza
IES Castro da Uz

Pontes de García Rguez. (As)

A Coruña 16 16 100% 7,61 6,875 0,73

As programacións didácticas de todos os departamentos do instituto están dispoñibles para a súa consulta en Xefatura de estudos, tanto para estudantes como para as familias.

Síganos en Facebook

depto-orientacion

Ciclos de FP Las actividades extracurriculares Banco de imágenes Aula virtual Departamentos de Enseñanza