Benvid@s a web do IES Plurilingüe Castro da Uz

Canle Youtube Facebook Instagram

Teléfonos do centro: 881930001 - 881930002  ou 650858937

O móbil só para cousas moi urxentes

Email: ies.castrodauz@edu.xunta.gal

Club de LecturaIgualdade

Proxectos do institutodepto-orientacionCiclos de FP Las actividades extracurriculares Banco de imágenes Aula virtualDepartamentos de Enseñanza

NOVAS

Actualización

Visita do escritor e actor RUBÉN RUIBAL autor da obra que estamos a ler, Limpeza de sangue.

Xoves 20 de Maio

Aula de Debuxo: De 9:20 a 10:10h

13/5/2021

No seguinte ligazón podedes consultar o CALENDARIO DE EXAMES de perda de avaliación de 1º curso do Ciclo Formativo de Electromecánica de Vehículos Automóbiles. Xuño 2021.

12/5/2021

VIAXE CLUB DE LECTURA DÍA DO LIBRO

Venres 23 de Marzo

Os argalleir@s das letras visitarán MONDOÑEDO e realizarán a RUTA DE ÁLVARO CUNQUEIRO. Coñeceran lugares emblemáticos como a Catedral, o Seminario de Santa Catalina, a Fonte Vella, a Casa Museo Álvaro Cunqueiro e o Cemiterio Vello.

Ademais, como todos os anos, realizaremos a Lectura continuada dun libro, que nesta ocasión será “Xente de aquí e de Acolá”, de Álvaro Cunqueiro.

16/4/2021

ADMISIÓN ALUMNADO ESO 2021-2022

Todo o alumnado que presentou solicitude de admisión para cursar ESO no curso 2021-2022 no IES Plurilingüe Castro da Uz FOI ADMITIDO.

8/4/2021

CHARLAS PLAN DIRECTOR GARDA CIVIL:"RISCOS DE INTERNET"

Xoves 25 de Marzo

1º ESO: De 12:30h a 13:20h. Salón de Actos.

2º ESO: De 13:20h a 14:10h. Salón de Actos.

19/3/2021

Charla USC: “FORMACIÓN PARA O TRABALLO E INSERCIÓN LABORAL"

1º e 2º Ciclo Formativo EVA

Mércores 24 de Marzo

Salón de Actos: De 10:30 a 11:20h

19/3/2021

OBRA DE TEATRO:"CONTAMOS TODAS"

Luns 15 de Marzo

Salón de Actos: ESO e FP Básica

11/3/2021

FOLGA COMARCAL 10 de MARZO

Mañá mércores 10 de marzo está convocada unha Folga nas comarcas de Ferrolterra, Eume e Ortegal.

O IES Plurilingüe Casto da Uz permanecerá aberto no seu horario habitual, no entanto a empresa de transportes Hermanos Gabeiras comunica a imposibilidade de realizar o servizo neste día, polo que o alumnado que desexe vir ao centro terá que facer uso doutros medios.

9/3/2021

PROXECTO FP BÁSICA

8 DE MARZO. DÍA DA MULLER

O alumnado de FP Básica de Informática de Oficina do IES Plurilingüe Castro da Uz das Pontes, vén de desenvolver un innovador proxecto, no que mestura arte, investigación e multimedia, todo iso aderezado coa sensibilidade das nosas e dos nosos artistas.

O resultado son estas espectaculares obras, nas que retrataron e pintaron catro persoas escollidas en votación polo alumnado e que representan ámbitos moi diferentes, que por suposto, están protexidas con máscaras imprescindibles en tempos de pandemia.

As elixidas foron catro mulleres:  Rosalía de Castro, Malala, Frida Kahlo e A rapaza da Perla.

Cada cadro contará cun código QR que permite acceder a un vídeo explicativo do proceso creativo, así como información sobre a persoa retratada.

8/3/2021

Charla USC: “A IMPRESIÓN 3D: UNHA TECNOLOXÍA EMERXENTE. APLICACIÓNS NA CIENCIA"

2º Ciclos Formativos EVA e SMR

Xoves 4 de Marzo