Benvid@s a páxina web do IES Castro da Uz

Próximos eventos:

20 febreiro, luns. Titoria ADAFAD. 2º e 3º ESO

21 febreiro, martes. Feira de Orientación (IES Fene) 3º, 4ºESO

21 febreiro, martes. Visita ENDESA. 2º CM IT, 2º CB EE.

24 febreiro, venres. Festa de Entroido.

27,28 feb e 1 marzo: Non lectivos.

2 marzo. Visita Gadisa. 2º CS AF

3 febreiro, venres. Emprende Xove (AJE). 4º ESO.

3-4 marzo. Parlamento Xove. ESO

16 marzo. Teatro Grecolatino. 3º,4º ESO

24 marzo. Charla ALESME. 1º FPB

24 marzo. Visita Campus Ferrol 3º e 4º ESO

Admisión 2017-18

NORMATIVA APLICABLE

• Decreto 254/2012 do 13 de decembro (DOG 26 de decembro de 2012) pola que se regula a admisión do alumnado en centros sostidos con fondos públicos
  • Orde do 12 de marzo de 2013 (DOG do 15 de marzo de 2013) pola que se desenvolve o procedemento para admisión de alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

•  Dende o día 1 ao 20 de marzo (ambos inclusive).

LUGAR DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

Presentarase unha única solicitude na secretaría do centro. Horario de luns a vernes de 8.30 a 14.10 horas, e o luns pola tarde de 16.30 a 18.30 horas.

Tamén poderán presentar solicitude mediante formulario normalizado a través da aplicación de xestión do proceso ADMISIONALUMNADO (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado).

En calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común utilizando o formulario normalizado.

RESOLUCIÓN PROVISIONAL E DEFINITIVA DE ADMITIDOS/AS E NON ADMITIDOS/AS

As listaxes provisionais de alumnado admitido e non admitido publicaranse con anterioridade ao 25 de abril e poderán ser obxecto de reclamación ante o Consello Escolar do centro no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación.

As listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido publicarase con anterioridade ao 15 de maio, e poderán ser obxecto de recurso de alzada ante a Xefatura Territorial da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA

• PRAZO ORDINARIO: do 25 de xuño ao 10 de xullo
  • PRAZO EXTRAORDINARIO : do 1 ao 10 de setembro

Máis información no teléfono: 881930002

Como xa comentamos ao final do curso pasado, o noso instituto foi elixido xunto con outros 4 institutos da provincia para a convocatoria de estancias en Europa, tanto para profesores como alumnos de ciclos de Electrónica, Automoción e Informática. A convocatoria organizaa a Fundación Axencia Enerxética Provincial da Coruña, con sede nas Pontes, dentro do marco Erasmus+.

Se cursas un destes ciclos e estás interesado nestas becas, pide máis información no instituto.

As programacións didácticas de todos os departamentos do instituto están dispoñibles para a súa consulta en Xefatura de estudos, tanto para estudantes como para as familias.

Síganos en Facebook

depto-orientacion

Ciclos de FP Las actividades extracurriculares Banco de imágenes Aula virtual Departamentos de Enseñanza