Benvid@s a páxina web do IES Castro da Uz

CICLOS FORMATIVOS LIBERADOS OU CON PRAZAS VACANTES

Ábrese o prazo de matrícula en Ciclos de FP (medios e superiores) con prazas vacantes desde as 9:00 horas do día 19 de xullo ata as 13:00 horas do día 24 de xullo de 2017. Abrirase un novo período de matriculación tras a publicación da 2ª adxudicación ordinaria. (ENLACE)

Para matricularse nun ciclo con prazas libres a única condición é cumprir os requisitos de acceso para ás ensinanzas correspondentes.

As persoas interesadas deberán formalizar a matrícula no centro educativo no que o ciclo formativo teña prazas vacantes. A matrícula realizarase por orde de chegada.

O IES Castro da Uz ten todos os ciclos formativos liberados neste momento.

INCORPORACIÓN Á REDE DE CENTROS PLURILINGÜES

A Consellería de Educación acaba de publicar a incorporación de novos centros á Rede de centros plurilingües de Galicia para o curso 2017-2018 (ENLACE Á NOVA), sendo o IES Castro da Uz un deles.

O vindeiro curso 2017-2018 empezaremos impartindo en 1º de ESO as seguintes materias totalmente en inglés:

- Promoción de Estilos de Vida Saudables
   - Taller de Teatro

FONDO LIBROS DE TEXTO CURSO 2017-2018

Listaxes provisionais de admitidos nas axudas aos libros de texto (Publicadas o 14 de xullo)

Listaxes provisionais de excluídos nas axudas aos libros de texto (Publicadas o 14 de xullo)

As persoas interesadas poderán reclamar nos dous (2) días seguintes á publicación da listaxe provisional (18 e 19 de xullo).

VALES PARA MATERIAL ESCOLAR:

Os pais, nais ou titores legais do alumnado que formalizou a matrícula en xuño e solicitaron a axuda para a compra de Material Escolar para o curso 2017-2018, podedes pasar pola secretaría do centro do 19 ao 28 de xullo, en horario de 9:30 a 13:30 horas, a recoller o vale da axuda, sempre e cando se fixera a devolución completa dos libros de texto do curso 2016-2017.

Listaxes definitivas das axudas aos libros de texto (Publicaranse previsiblemente o 15 de setembro)

Libros de texto 2017-2018 (Non mercar os libros de Tecnoloxía ata falar en setembro co profesor/a)

CALENDARIO EXAMES DE SETEMBRO 2017

Exames de setembro

O premio do sorteo de "1 noite para dúas persoas" das rifas da excursión de fin de curso de 4º da ESO foi para o número 701 no segundo sorteo, xa que non apareceu ninguén para recoller o premio no prazo establecido.   O/a agraciado/a disporá ata o 5 de xullo para recollelo na axencia de viaxes Barbol Travel (As Pontes).

Os alumnos que remataran estudos no 2014 ou 2015 xa poden recoller os diplomas na secretaría do centro

Admisión 2017-18

RESOLUCIÓN DEFINITIVA DE ADMITIDOS/AS E NON ADMITIDOS/AS

As listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido publicarase con anterioridade ao 15 de maio, e poderán ser obxecto de recurso de alzada ante a Xefatura Territorial da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA

• PRAZO ORDINARIO: do 25 de xuño ao 10 de xullo
  • PRAZO EXTRAORDINARIO : do 1 ao 10 de setembro

Listaxe definitiva de solicitude admitidas.

Máis información no teléfono: 881930002

Como xa comentamos ao final do curso pasado, o noso instituto foi elixido xunto con outros 4 institutos da provincia para a convocatoria de estancias en Europa, tanto para profesores como alumnos de ciclos de Electrónica, Automoción e Informática. A convocatoria organizaa a Fundación Axencia Enerxética Provincial da Coruña, con sede nas Pontes, dentro do marco Erasmus+.

Se cursas un destes ciclos e estás interesado nestas becas, pide máis información no instituto.

As programacións didácticas de todos os departamentos do instituto están dispoñibles para a súa consulta en Xefatura de estudos, tanto para estudantes como para as familias.

Síganos en Facebook argalleiros e argalleiras das letras depto-orientacion Ciclos de FP Las actividades extracurriculares Banco de imágenes Aula virtual Departamentos de Enseñanza