Benvid@s a web do IES Plurilingüe Castro da Uz

Descarga do programa do orientación académica "El Orienta" aquí

Próximos eventos:

10 out - 17 nov: Concurso Fotografía "Alimentación e Vida Saudable" (máis info)

20 nov, luns á tarde . Programa "SUPrime o CoNTroL". Alumnos de FP Básica

20 a 24 nov . English Week. 4ºESO.

27 nov, luns á tarde . Programa "SUPrime o CoNTroL". Alumnos de FP Básica

28 nov, martes. 11:20 -12:10h. Charla becas "Feuga". 1ºME, 2ºME, 2ºSMR.

4 dec, luns á tarde . Programa "SUPrime o CoNTroL". Alumnos de FP Básica

7 dec, xoves. Día do Ensino

Os alumnos que remataran estudos no 2014 ou 2015 xa poden recoller os diplomas na secretaría do centro

Como xa comentamos ao final do curso pasado, o noso instituto foi elixido xunto con outros 4 institutos da provincia para a convocatoria de estancias en Europa, tanto para profesores como alumnos de ciclos de Electrónica, Automoción e Informática. A convocatoria organizaa a Fundación Axencia Enerxética Provincial da Coruña, con sede nas Pontes, dentro do marco Erasmus+.

Se cursas un destes ciclos e estás interesado nestas becas, pide máis información no instituto.

As programacións didácticas de todos os departamentos do instituto están dispoñibles para a súa consulta en Xefatura de estudos, tanto para estudantes como para as familias.