Benvid@s a web do IES Plurilingüe Castro da Uz

Próximos eventos: Canle Youtube Facebook Instagram

26 de novembro. Almorzo saudable. Todo o alumnado. Primeiro recreo.

29 de Novembro. Visita a V Campionato Galego de Formación Profesional, GALICIA SKILLS 2018 en Silleda. 4º ESO, 1ª e 2º FPB, 2º ME, 1º SMR, e 1º e 2º EVA. De 8:30 a 15:30 h.

10 de decembro. Almorzo saudable. Todo o alumnado. Primeiro recreo.

11 de decembro. Visita ás instalacións da empresa COCA-COLA. 2º de ciclo ME. De 8:30 a 14.00 h.

14 de decembro. Charla: Programa de prevención de conductas infractoras da asociación ARELA (KTORCE 18). 1º e 2º FPB. Salón de actos. De 10:30 a 12:10 h.

No seguinte  ENLACE   podes consultar as bases da convocatoria do "programa de bolsas da Fundación Amancio Ortega"

Descarga do programa de Orientación ElOrienta aquí

Os/as alumnos/as que remataron os seus estudos de ESO, ESO de Adultos, Bacharelato e Ciclos de FP no curso 2015-2016, xa poden retirar o seu título na secretaría do centro, presentando o DNI. En caso de non poder retirar o seu título persoalmente, poderán autorizar a outra persoa, preferiblemente un familiar, mediante un escrito no que debeberá figurar o nome, apelidos e DNI da persoa autorizada, a cal deberá acreditar a súa identidade presentando o DNI.

As programacións didácticas de todos os departamentos do instituto están dispoñibles para a súa consulta en Xefatura de estudos, tanto para estudantes como para as familias.

argalleiros e argalleiras das letrasProxectos do institutodepto-orientacionCiclos de FP Las actividades extracurriculares Banco de imágenes Aula virtualDepartamentos de Enseñanza