Benvid@s a web do IES Plurilingüe Castro da Uz

Próximos eventos: Canle Youtube Facebook Instagram

21 de novembro. Teatro Africano Senegalés: l' Afrique Contee. Todo o alumnado da ESO da asignatura de francés. Salón de actos. Hora: 13:20.

Semana de 19 a 25 de Novembro: Semana de actividades contra a violencia de xénero: Exposición de cómics, elaboración de marca páxinas, lectura de relatos en radio RAS...

29 de Novembro. Visita a V Campionato Galego de Formación Profesional, GALICIA SKILLS 2018 en Silleda. 4º ESO, 1ª e 2º FPB, 2º ME, 1º SMR, e 1º e 2º EVA. De 8:30 a 15:00 h.

No seguinte  ENLACE   podes consultar as bases da convocatoria do "programa de bolsas da Fundación Amancio Ortega"

RENOVACIÓN PARCIAL BIENAL DO CONSELLO ESCOLAR 2018

VOTACIÓNS:

Familias: martes 27 de novembro de 19:00 a 20:30 horas.
 Alumnado: venres 30 de novembro de 11:20 a 13:20 horas.
 Profesorado: venres 30 de novembro de 10:10 a 10:30 horas.
 Pesoal non docente: venres 30 de novembro de 14:00 a 14:10 horas.

Descarga do programa de Orientación ElOrienta aquí

Os/as alumnos/as que remataron os seus estudos de ESO, ESO de Adultos, Bacharelato e Ciclos de FP no curso 2015-2016, xa poden retirar o seu título na secretaría do centro, presentando o DNI. En caso de non poder retirar o seu título persoalmente, poderán autorizar a outra persoa, preferiblemente un familiar, mediante un escrito no que debeberá figurar o nome, apelidos e DNI da persoa autorizada, a cal deberá acreditar a súa identidade presentando o DNI.

As programacións didácticas de todos os departamentos do instituto están dispoñibles para a súa consulta en Xefatura de estudos, tanto para estudantes como para as familias.

argalleiros e argalleiras das letrasProxectos do institutodepto-orientacionCiclos de FP Las actividades extracurriculares Banco de imágenes Aula virtualDepartamentos de Enseñanza