Benvid@s a páxina web do IES Castro da Uz

Próximos eventos:

22 setembro: 11:20h - 14:10h. Recepción lectores e lectoras audiolibros. 3º,4º ESO (1º,2º no segundo recreo)

25 setembro: 8:30h - 19:00h: Camiño de Santiago. Toda a ESO.

27 setembro: pola tarde: Reunión coas familias

29 setembro: Xornada de portas abertas para empresarios

5 outubro: 18:00h - 8:00h: Maratón de Cine: Argalleir@s das Letras.

FONDO LIBROS DE TEXTO CURSO 2017-2018

Listaxes provisionais de admitidos nas axudas aos libros de texto (Publicadas o 14 de xullo)

Listaxes provisionais de excluídos nas axudas aos libros de texto (Publicadas o 14 de xullo)

Listaxes definitivas das axudas aos libros de texto

Os solicitantes que non aparecen na Listaxe definitiva non  significa que están excluídos. Consultar co centro.

ENTREGA DE LIBROS DE TEXTO:

- Luns 18-Setembro: de 10:30 a 14:00 horas

- Martes 19-Setembro: de 16:30 a 19:00 horas.

Én necesario que os recolla o pai ou a nai para asinar o documento de recollida.

Libros de texto 2017-2018 (Non mercar os libros de Tecnoloxía ata falar en setembro co profesor/a)

INCORPORACIÓN Á REDE DE CENTROS PLURILINGÜES

A Consellería de Educación acaba de publicar a incorporación de novos centros á Rede de centros plurilingües de Galicia para o curso 2017-2018 (ENLACE Á NOVA), sendo o IES Castro da Uz un deles.

O vindeiro curso 2017-2018 empezaremos impartindo en 1º de ESO as seguintes materias totalmente en inglés:

- Promoción de Estilos de Vida Saudables
   - Taller de Teatro

Os alumnos que remataran estudos no 2014 ou 2015 xa poden recoller os diplomas na secretaría do centro

Como xa comentamos ao final do curso pasado, o noso instituto foi elixido xunto con outros 4 institutos da provincia para a convocatoria de estancias en Europa, tanto para profesores como alumnos de ciclos de Electrónica, Automoción e Informática. A convocatoria organizaa a Fundación Axencia Enerxética Provincial da Coruña, con sede nas Pontes, dentro do marco Erasmus+.

Se cursas un destes ciclos e estás interesado nestas becas, pide máis información no instituto.

As programacións didácticas de todos os departamentos do instituto están dispoñibles para a súa consulta en Xefatura de estudos, tanto para estudantes como para as familias.