Benvid@s a páxina web do IES Castro da Uz

Próximos eventos:

26 maio, venres. Taller de Robótica. 3º ESO
            3ºESO B: 10:30 a  12:10h.  3ºESO A: 12:30 - 14:10h

29 maio, luns.  (8:30h - 19:00h ) Camiño de Santiago . 1º,2º,3º,4º ESO. Aprazada

30 maio e 6 de xuño. Charla de motivación. 1º FP Básica (hora de titoría). Imparte: Laura Vilaboy.

14-19 xuño. Viaxe a Londres. 4º ESO.

23 xuño, venres.  (9:20h - 14:10h ) Surf . 1º,2º,3º,4º ESO.

27 xuño (10:30h - 11:30h) . Charla de motivación de alumnado. Para profesores. Imparte: Laura Vilaboy.

Os alumnos que remataran estudos no 2014 ou 2015 xa poden recoller os diplomas na secretaría do centro

Admisión 2017-18

RESOLUCIÓN DEFINITIVA DE ADMITIDOS/AS E NON ADMITIDOS/AS

As listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido publicarase con anterioridade ao 15 de maio, e poderán ser obxecto de recurso de alzada ante a Xefatura Territorial da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA

• PRAZO ORDINARIO: do 25 de xuño ao 10 de xullo
  • PRAZO EXTRAORDINARIO : do 1 ao 10 de setembro

Listaxe definitiva de solicitude admitidas.

Máis información no teléfono: 881930002

Como xa comentamos ao final do curso pasado, o noso instituto foi elixido xunto con outros 4 institutos da provincia para a convocatoria de estancias en Europa, tanto para profesores como alumnos de ciclos de Electrónica, Automoción e Informática. A convocatoria organizaa a Fundación Axencia Enerxética Provincial da Coruña, con sede nas Pontes, dentro do marco Erasmus+.

Se cursas un destes ciclos e estás interesado nestas becas, pide máis información no instituto.

As programacións didácticas de todos os departamentos do instituto están dispoñibles para a súa consulta en Xefatura de estudos, tanto para estudantes como para as familias.

Síganos en Facebook argalleiros e argalleiras das letras depto-orientacion Ciclos de FP Las actividades extracurriculares Banco de imágenes Aula virtual Departamentos de Enseñanza