Benvid@s a web do IES Plurilingüe Castro da Uz

Próximos eventos: Canle Youtube Facebook Instagram

24-25 maio, xov-ven. Fragas do Eume/Monfero. 3ºESO.

28 maio, luns. Taller de Educación Sexual e Afectiva. 1ºESO, 2ºESO, 3ºESO.

29-30 maio, mar-merc. Reválida.  4ºESO.

31 maio, xoves. Visita Pull & Bear Narón. 1ºAF, 1ºSMR

31 maio, xoves. Mostra proxecto automoción. 3ºESO, 4ºESO

1 xun, ven. Roteiro Pontedeume e Redes. 2ºESO

8 xun, ven. Visita ao Muncyt. 1ºFPB

8 xun, ven. Recepción alumnos/as de 6ºEP matriculados para curso 2018-19.

19-24 xun. Viaxe a Florencia. 4ºESO

21 xun, xov. Iniciación ao Surf. 1º,2º,3º ESO.

Proceso de admisión e matrícula 2018-2019 - ESO:

Prazo presentación solicitudes de admisión: do 1 ao 20 de marzo (para calquera alumno/a que queira cursar a ESO no IES Plurilingüe Castro da Uz o próximo curso, e non sexa do centro adscrito).

Presentarase unha única solicitude de admisión na secretaría do centro. Horario de luns a venres de 8:30 a 14:10 horas, e o luns pola tarde de 16:30 a 18:30 horas. A solicitude pode descargarse desde este ENLACE.

Postos escolares vacantes (15-maio-2018)

1º ESO: 7

2º ESO: 1

3º ESO: 13

4º ESO: 23

Normativa aplicable:

Decreto 254/2012 do 13 de decembro (DOG 26 de decembro de 2012) pola que se regula a admisión do alumnado en centros sostidos con fondos públicos.

Orde do 12 de marzo de 2013 (DOG do 15 de marzo de 2013) pola que se desenvolve o procedemento para admisión de alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos.

Orde do 25 de xaneiro de 2017 (DOG do 1 de febreiro de 2017) pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013.

Resolución provisional e definitiva de admitidos/as e non admitidos/as:

As listaxes provisionais de alumnado admitido e non admitido publicaranse con anterioridade ao 25 de abril e poderán ser obxecto de reclamación ante o Consello Escolar do centro no prazo de 5 días hábiles contados a partir do día seguinte ao da súa publicación.

Listas de alumnado admitido para 1º ESO (Reservas de praza)

Listas de alumnado admitido para 1º ESO (Solicitudes de admisión) (Definitiva)

As listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido publicáronse o 15 de maio, e poderán ser obxecto de recurso de alzada ante a Xefatura Territorial da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria no prazo de un mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

Formalización da matrícula:

Prazo ordinario: do 25 de xuño ao 10 de xullo.

Prazo extraordinario: do 1 ao 10 de setembro.

Máis información:

Na secretaría do centro ou no teléfono 881930002

________________________________________________________________________________________________________

Descarga do programa de Orientación ElOrienta aquí

Os/as alumnos/as que remataron os seus estudos de ESO, ESO de Adultos, Bacharelato e Ciclos de FP no curso 2015-2016, xa poden retirar o seu título na secretaría do centro, presentando o DNI. En caso de non poder retirar o seu título persoalmente, poderán autorizar a outra persoa, preferiblemente un familiar, mediante un escrito no que debeberá figurar o nome, apelidos e DNI da persoa autorizada, a cal deberá acreditar a súa identidade presentando o DNI.

As programacións didácticas de todos os departamentos do instituto están dispoñibles para a súa consulta en Xefatura de estudos, tanto para estudantes como para as familias.

argalleiros e argalleiras das letrasProxectos do institutodepto-orientacionCiclos de FP Las actividades extracurriculares Banco de imágenes Aula virtualDepartamentos de Enseñanza