Benvid@s a web do IES Plurilingüe Castro da Uz

Próximos eventos: Canle Youtube Facebook Instagram
Martes 21 de Xaneiro. ALMORZO SAUDABLE.Toda a comunidade educativa. Primeiro recreo. Hall do instituto.

Mércores 22 de Xaneiro. Teatro en francés. Obra de teatro: "Quasimodo". 1º, 2º, 3º e 4º de ESO (alumnado de francés).  De 12:10 a 14:00 h. Cine Alovi.

Xoves 23 de Xaneiro. Charla da UDC: "A miña casa está feita de plástico: breve introdución á mecánica dos materiais".4º ESO e Ciclos. De 9:20 a 10:10 h.

Venres 24 de Xaneiro. Charla Forzas Armadas. 4º ESO, 1º e 2º FP BÁSICA. De 9:20 a 10:10 h.

Xoves 30 de Xaneiro. Celebración do día da PAZ. De 11:30 a 12:30 h. Hall de instituto.

Venres 7 de Febreiro. Charla da USC:"Data science:Estastística e Matemáticas para a sociedade da información". 4º ESO e Ciclos. De 11:20 a 12:10 h.

Luns 10 de Febreiro. Obradoiro Ponlle as pilas ao teu bocata. 3º, 4º ESO e FP Básica de 9:20 a 10:10 h. 1º e 2º de ESO de 10:30 a 11:20 h.

Martes 18 de Febreiro. Charla da UDC: "A nosa pegada dixital en internet: canto saben de nós e para que o usan". 4º ESO e Ciclos.De 13:20 a 14:10 h .

Xoves 27 de Febreiro Charla de LUDOPATÍA. 1º e 2º FP BÁSICA de 11.20 a 12:10. 3º e 4º ESO de 12.30 a 13.20 h.

Venres 28 de Febreiro. Visita ao CENTRO DE INVESTIVACIÓN do Campus de Esteiro. Ferrol. De 10:30 a 12:00 h. 3º ESO e 4º ESO.

Mércores 4 de Marzo. III Xornadas de Orientación en Ferrol. 4º ESO, CICLOS e FP Básica.

Luns 23 de Marzo. Charla informativa de Titulaciones Universitarias. 4º ESO e CICLOS. De 9:20 a 10:30 h

Martes 28 de Abril. Visita á empresa PULL & BEAR. Narón De 10:00 a 13:15 h. 1º Ciclo AF.

Na seguinte ligazón podedes consultar as avtividades extraescolares desenvolvidas ata agora en cada trimestre.

VIDEOS DE PROMOCIÓN DOS CICLOS FORMATIVOS

PROGRAMA DE ORIENTACIÓN EDUCATIVA

Descarga do programa de Orientación ElOrienta actualizado ao curso 2019-2020  aquí

RECOLLIDA DE TÍTULOS EN SECRETARÍA

Os/as alumnos/as que remataron os seus estudos de ESO, ESO de Adultos, Bacharelato e Ciclos de FP no curso  2016-2017, xa poden retirar o seu título na secretaría do centro, presentando o DNI. En caso de non poder retirar o seu título persoalmente, poderán autorizar a outra persoa, preferiblemente un familiar, mediante un escrito no que debeberá figurar o nome, apelidos e DNI da persoa autorizada, a cal deberá acreditar a súa identidade presentando o DNI.

As programacións didácticas de todos os departamentos do instituto están dispoñibles para a súa consulta en Xefatura de estudos, tanto para estudantes como para as familias.

argalleiros e argalleiras das letrasProxectos do institutodepto-orientacionCiclos de FP Las actividades extracurriculares Banco de imágenes Aula virtualDepartamentos de Enseñanza