Suxestións de lectura

Club de Lectura IES Castelao

Texto: Club de Lectura IES Castelao

Bota a andar o Club de Lectura IES Castelao aberto ao persoal docente, persoal non docente, pais e nais do alumnado e alumnado que xa deixou o centro.

O primeiro libro escollido é a novela As malas mulleres, Premio Blanco-Amor de Novela, de Marilar Aleixandre, ex-directora do centro, que terá un encontro cos integrantes do Club para falar do libro o día 14 de febreiro de 2022, ás sete e media do serán, no Paraninfo Xela Arias (antigo Salón de Actos).
 Portada do libro, logo da librería e imaxe da autora
Antes, o 31 de xaneiro, á mesma hora, teremos unha reunión preparatoria para manter un coloquio antes da sesión presencial coa autora.

Contamos coa colaboración da libraría Cartabón -Rúa de Urzaiz, 125- que aplicará o máximo do desconto legal para as persoas que queiran adquirilo. Tamén a nosa biblioteca disporá dalgúns exemplares.

As persoas interesadas en formar parte do Club anotádevos mediante o seguinte formulario:

FORMULARIO DE INSCRICIÓN NO CLUB DE LECTURA IES CASTELAO

Club de Lectura. Suxestións 1º trimestre

Un ano máis comezamos as actividades do noso club de lectura "A pé de obra". As obras suxeridas para este primeiro trimestre son as seguintes:

Convocatoria Club de Lectura do centro

Club de Lectura “A pé de obra”

A Biblioteca e o Club de Lectura “A pé de obra” do IES Castelao convidan o alumnado do centro a participar nalgún dos grupos de lectura que se van desenvolver este curso. Continuaremos cos grupos de banda deseñada / manga, a novela  histórica e a fantástica, Formaremos novos grupos que propoñan os asistentes.

Reunirémonos nos recreos para ler e intercambiar impresións sobre as lecturas realizadas.

Todos aqueles que o desexen poderán apuntarse na Biblioteca a partir do  10 de novembro.

Anímate!!

Club de Lectura. Suxestións 1º trimestre