Exposición na cafetaría

Tagged:

Este luns, logo das clases da tarde, ás 18:30 convidámosvos ás familias a ver a exposición do alumnado de 1º de ESO "fotografando a nosa contorna" para que gocedes da primeira exposición na cafetaría, grazas ao traballo de colaboración das familias para pintar as paredes dentro do proxecto de Polos Creativos.

VISITA AO INSTITUTO OCEANOGRÁFICO

O alumnado de 1º ESO A visitou o venres 31 de xaneiro o Instituto Oceanográfico de Vigo grazas a que a súa compañeira Laura Alonso gañou o II Premio de Relato Curto e Debuxo convocado pola Subdelegación do Goberno de Pontevedra. O persoal do Oceanográfico fíxoos partícipes das súas investigacións e mesmo deixounos participar nos laboratorios. Toda unha experiencia difícil de esquecer.

EXCURSIÓN Á NEVE

Tagged:

Xa está de volta o alumnado de 3º ESO que pasou cinco días esquiando en Lietariegos. Unha experiencia inolvidable de convivencia e deporte da que, tanto profesorado como alumnado, gardarán un magnífico recordo.

Lucía Pérez Lago (1º ESO A) finalista multimedia do concurso Qué es un rey para ti?

O día 17 de maio, para nos Día das nosas letras pero tamén día de internet, solicitamos o teu voto para a nosa alumna Lucía que con un currado stop motion é finalista multimedia no concurso Qué é un rei para ti?. Grazas!!!

VOTA AQUÍ !!!