Calendario fin de curso 2020-2021

Calendario de entrega de boletíns das cualificacións da ESO, ESA, 1º de Bacharelato e Ciclos Formativos na convocatoria ordinaria e do proceso de solicitude de revisión e reclamación

23 de xuño: os titores e titoras entregarán os boletíns ao alumnado do seu grupo na aula e no horario anunciados (ver horario de entrega

23, 24 e 25 de xuño: o profesorado estará ao dispor do alumnado e dos seus titores e titoras legais para as aclaracións precisas sobre as cualificacións outorgadas na avaliación final.

24 e 25 de xuño:  prazo para a presentación de solicitude de revisión das cualificacións.

29 de xuño: comunicación da resolución adoptada da solicitude de revisión, logo do informe pertinente do departamento da materia ou do equipo docente.

30 de xuño e 1 de xullo: prazo de reclamación perante a Xefatura Territorial