Francés

• Begoña Montenegro
    • Gemma Álvarez

Obradoiro de Crêpes 2024

O pasado mes de xaneiro, os días 29 e 30, o alumnado de Francés participou nun taller de crêpes. Tiveron a oportunidade de coñecer a cultura bretona, de poñer en práctica a lingua francesa así como degustar e facer a súa propia crêpe.

A actividade foi un éxito grazas á implicación do alumnado e o seu bo comportamento.

Cine en Francés 2023

O pasado martes 14 de novembro, o alumnado de francés de 1° e 2° de Bach asistiu ao Auditorio do Concello de Vigo para ver unha película en versión original francesa titulada "La Traversée",  incluida no festival de cine Fiestinema organizado pola Alianza Francesa.

Cine en francés 2023

O pasado martes 7 de novembro, o alumnado de francés de 3º e 4º da ESO asistiu ao auditorio do Concello de Vigo para ver unha película en versión orixinal francesa "Seuls" dentro do festival "Fiestinema", organizado pola Alianza Francesa.

Fiestinema 2022

O 8 de novembro o alumnado de francés de 4º de ESO participou no Fiestinema, o festival de cine francófono da Alianza Francesa, visionando en versión orixinal a película Fragile, dirixida por Emma Benestan. Ao día seguinte, o alumnado de bacharelato asistiu á proxección de Rouge, dirixida por Farid Bentoumi.

BOAS NOVAS DO DEPARTAMENTO DE FRANCÉS

Os alumnos de francés poderán optar ás bolsas de Vigo en francés a partir do curso 23-24.