Inglés

• Patricia Frade
    • Teresa Comesaña

INFORMACIÓN

Procedementos e instrumentos de avaliación LOMLOE

Erasmus+ Jobshadowing en Finlandia

100Durante o mes de setembro de 2023, tres profesoras de bioloxía (a xefa do departamento) e inglés (a xefa do departamento e maila coordinadora da sección bilingüe) do noso centro tiveron a oportunidade de visitar un instituto finés, participando en clases de diferentes materias (bioloxía, xeoloxía,física e química, música, inglés, castelán, finés para estranxeiros e mesmo xaponés) e reuníndose con multitude de profesionais educativos do centro de acollida para aprenderen os segredos do seu tan aclamado sistema educativo.

Erasmus+ Movilidade a Budapest

Do 25 ao 29 de setembro 2023, o noso alumnado tivo a oportunidade de disfrutar dunha experiencia no centro educativo “Europa 2000” de Budapest participando en actividades académicas, asistindo a diferentes clases bilingües e actividades culturais e sociais cos seus compañeiros de acollida, ademáis de experimentar unha integración na vida cotiá húngara por estaren nas familias de acollida.

Erasmus+ Movilidade a Polonia

O pasado mes de xuño un grupo do noso alumnado de 4º da ESO, 1º e 2º de Bacharelato realizou unha movilidade a Bialystok (Polonia) integramente financiada grazas a nosa acreditación Erasmus+.

O alumnado e as docentes acompañantes tiveron a oportunidade de compartir a vida cotiá coas súas familias anfitrionas, e as actividades lectivas e de ocio cos seus compañeiros e compañeiras polacos. Entre estas actividades, destacaron as visitas aos parques nacionais obxeto do traballo conxunto, o parque Patrimonio da Humanidade de Bialowieska e o do río Narew.

Ampliación do prazo de presentación de solicitudes para movilidade ERASMUS no curso 2022-2023

Amplíase ata o luns 15 de maio o prazo de presentación de solicutdes para a movilidade ERASMUS KA121.

Para máis información acceder ao apartado de novas ou ao enlace:

2023/05/02 - Convocatoria movilidades Erasmus KA121 2022-2023

Aberto o prazo de solicitudes de movilidade de alumnado para o curso 2023-2024.

Como parte da Acreditación Erasmus 2021-27: KA121 CURSO 2023-2024 convócanse 10 bolsas Erasmus para alumnado de 4º ESO e 1º BACHARELATO para realizar un intercambio cun centro educativo de Budapest. Esta movilidade realizarase no primeiro trimestre do curso 2023/24 e está destinada ao alumnado que curse primero e segundo de bacharelato no noso centro no momento da mobilidade.

Charlas culturais en Inglés

O pasado luns 28 de novembro, o alumnado de bacharelato tivo a oportunidade de desfrutar dunhas charlas culturais en inglés ofrecidas pola editorial dos seus libros de texto, Burlington Books.

O ponente faloulles de cuestión culturais e lingüísticas de distintos países anglofalantes, profundizando nalgunhas das diferenzas entre as distintas variedades da lingua respecto da británica estándar, a través da música e de distintos xogos.

Esperamos repetir a experiencia o ano próximo!

Visita do alumnado de Bialystok

Este outubro recibimos no centro a alumnado de Bialystok, Polonia dentro do programa Erasmus Plus. Durante unha semana compartimos experiencias e coñecementos, tamén aulas ao redor dun proxecto: o estudo dos parques naturais. No instituto asistiron a diferentes clases e tamén nos explicaron as características dos seus parques naturais. Unha experiencia marabillosa que enriqueceu enormemente a toda a comunidade educativa e ás familias acolledoras.