Toma de decisións.

CARTA ÁS FAMILIAS

RECOMENDACIÓNS DE AUTOCOIDADO PARA AS FAMILIAS

INFORMACIÓN SOBRE PROBAS DE ACCESO A CICLOS 2020-2021

Poden acceder aos documentos premendo nos enlaces correspondentes

Grao medio

Resumo da convocatoria GM

Información básica GM

Grao superior

Resumo da convocatoria GS

Información básica GS

Anexo VII. Ciclos grao superior 2020-2021

Acceso a probas de anos anteriors para preparar o acceso a GM ou GS

GUIA DO SISTEMA UNIVERSITARIO DE GALICIA

A Consellería de Educación publicou unha guía actualizada do sistema universitario de Galicia que podedes consultar no seguinte enlacehttp://www.edu.xunta.gal/portal/guiasug

Charla sobre violencia sexual do Concello de Vigo

O venres o alumnado de primeiro de bacharelato tivo a oportunidade de asistir á charla sobre violencia sexual que impartiu unha traballadora do concello, da área de Igualdade. Falounos dos tipos de violencia sexual, fíxonos un repaso dos ámbitos onde as mulleres sofren máis agresións e abriunos os ollos sobre situacións normalizadas nas que se produce violencia machista (música, cine, anuncios...). Explicounos tamén aspectos sobre a nova lei, e contounos algúns aspectos do seu traballo, como acompañar as mulleres que sofren algún tipo de violencia machista, escoitalas, aconsellalas, etc. Un pracer!!!

Grazas ao @equipo_morgana pola súa organización!!!

Xornada de Orientación para 2º de Bacharelato febreiro 2022

Que lle dirías ao teu eu do pasado? Probablemente a todos e todas se nos ocorrerían un montón de cousas que dicir, consellos por dar, palabras de ánimo para impulsar... Como aínda non somos quen de viaxar no tempo, no instituto contamos coa presenza de ex alumnos e ex alumnas do centro, que viñeron contar as súas experiencias persoais ao noso alumnado de 2º de bacharelato. Foron Jorge Lama, Laura Piñeiro, Imanol Justel, Sara Suárez, Marieta Pazos, Pablo Touceda, Amanda Blanco, Noa Martínez, Noa Soage e Marta Moreno. Na charla non só se falou de estudos e profesións, senón que tamén de eleccións acertadas e erradas, eleccións seguras e dubidosas, de segundas oportunidades, e, incluso, e máis importante, de superación persoal.

Orientador (centro) e ex-alumnos participantes nas xornadas

Agardamos que aos nosos rapaces e rapazas de 2º de bacharelato lles resultase proveitosa a actividade, e que lles axudase a ver que, ás veces, "fracasar" na idea que temos fixada é a mellor forma de coller impulso para poder recoller todo o bo que quede por vir. Porque non hai ninguén que poida orientar mellor ca unha persoa que vén de vivir o que estamos a vivir, agardamos que nun futuro próximo sexan eles e elas, alumnos/as de 2º de bacharelato, quen nos veñan contar as súas experiencias.

Alumnado asistente ás xornadas

Moito ánimo e moita sorte!