Matemáticas

• Rosalía Rodríguez
    • Suso Conde

2024/03/21 - Calendario Club de Ciencias da 3ª avaliación

Publicamos as datas nas que terán lugar as sesións do club de Ciencias neste 3º trimestre:

• 1 ESO (Luis e Natalia)
    • Luns 8 de abril 2024: só alumnado que participar no CinVigo
    • Luns 15 de abril 2024: só alumnado que vai participar no CinVigo
    • Maio: actualizaremos despois de vacacións
  • 2 ESO (Alejandra e Brais)
    • Luns 8 de abril 2024
    • Luns 22 de abril 2024
    • Maio: actualizaremos despois das vacacións
  • 3 ESO (Alejandra e Brais)
    • Luns 15 de abril 2024
    • Luns 29 de abril 2024
  • 4 ESO e bacharelato (Antón e Suso)
    • Todos os luns lectivos.

Ligamats 2024

Dous grupos de alumnos/as de 3° da ESO formados por: Anxo Gómez, Ilduara Martínez, Xenxo González e Félix Laranxeira, o primeiro, e María Cea, Noa Abellán, Paula López e Alicia Presa, o segundo, participaron no concurso de matemáticas Ligamats, organizado pola Escola Rosalía de Castro.

Deron o mellor de si mesmos, tanto na proba coma na preparación previa no instituto, así que noraboa para todos/as eles/as!!!

Ademais, o equipo formado por María, Noa, Paula e Alicia acadou a terceira posición na  clasificación xeral. Unhas fenómenas!!

2024/01/25 - Calendario Club de Ciencias da 2ª Avaliación

Publicamos as datas nas que terán lugar as sesións do club de Ciencias neste 2º trimestre:

• 1 ESO (Luis e Natalia)
    • Luns 15 de xaneiro 2024
    • Luns 29 de xaneiro 2024
    • Luns 19 de febreiro 2024
    • Luns 4 de marzo 2024
    • Luns 18 de marzo 2024

• 2 ESO (Alejandra e Brais)
    • Luns 29 de xaneiro 2024
    • Luns 19 de febreiro 2024
    • Luns 4 de marzo 2024
    • Luns 18 de marzo 2024

• 3 ESO (Alejandra e Brais)
    • Luns 22 de xaneiro 2024
    • Luns 5 de febreiro 2024
    • Luns 26 de febreiro 2024
    • Luns 11 de marzo 2024

• 4 ESO e bacharelato (Antón e Suso)
    • Todos os luns lectivos.

CinVigo 2023

Esta pasada fin de semana o alumnado do club de ciencias de 3º e 4º da ESO participou xunto co alumnado do IES Alexande Bóveda na primeira edición de CinVigo, unha feira de ciencia na rúa organizada polo centro de investigación CinBio.

Aínda que a primeira hora do sábado o tempo non parecía acompañar moito, finalmente a xornada foi todo un éxito e o alumnado desfrutou transmitindo o aprendido e traballado no proxecto do parque da Bouza.

Agardamos xa pola próxima edición!

Máis imaxes na galería.

Rally sen fronteiras 2023

Este ano dous grupos de 2º de ESO e un grupo de 4º de ESO animáronse a participar no Rally sen fronteiras, un concurso de matemáticas por grupos para toda a ESO. Penso que pasamos unha boa tarde no centro, traballando nas probas de matemáticas cos compañeiros e compañeiras. Grazas por animarvos a participar!

Ademais, o grupo de 2º ESO D clasificouse para a fase galega en Santiago! Pasaron alí un bo día co profesorado de matemáticas, coñeceron a facultade de Química, viron algúns experimentos, deron unha volta pola cidade.

Deixámosvos as fotos na galería.

Concurso Canguro Matemático 2023

O pasado Xoves 16 de marzo 40 alumnos e alumnas do IES ÁLVARO CUNQUEIRO, participaron no concurso Canguro matemático.

Este concurso pretende potenciar o gusto polas matemáticas, como paso previo para fomentar os estudos nestas asignaturas.

Olimpíada matemática de bacharelato

O alumnado de 1º de bacharelato achegouse a Santiago para participar na Olimpíada Matemática Galega. Aproveitaron para coñecer a facultade de Matemáticas e pasar un bo día!

Matemáticas na raia 2022

O pasado 21 de abril, o grupo de 3º ESO A do IES Álvaro Cunqueiro participou no concurso de Matemáticas na Raia organizado pola AGAPEMA.

Ademais comer no centro e pasar unha bo rato (polo menos antes da proba)... foron o grupo gañador! Parabens!