Educación Física

IX Obradoiros de primeiros auxilios

O noso centro celebrou, o 8 e 9 de abril, os IX Obradoiros de Primeiros Auxilios, sendo o alumnado de 1º de bacharelato o encargado de organizar e trasmitir os distintos contidos expostos no mesmo. Participou nestes obradoiros todo o alumnado do centro, así como o alumnado de 6º de primaria dos centros adscritos.

A actividade foi organizada polo Departamento de Educación Física.

Pista de xeo 2023

O pasado 21 de decembro, o alumnado de 1º ESO desfrutou dunha mañá diferente na pista de xeo de Samil. A actividade, organizada polo Departamento de Educación Física, é un éxito cada Nadal. A rapazada puido patinar nun entorno inusual como é o xeo, vivindo unha experiecia novidosa para moitos.

Bolos Celtas 2023

Os días 27 e 29 de novembro o alumnado de 1º da ESO tivo unha sesión dedicada ao xogo dos bolos celtas. Esta actividade organizouna o Departamento de Educación Física e impartírona monitores da Federación Galega de bolos celtas.

Obradoiro de esgrima

O martes 14 de novembro o alumnado de 2º da ESO disfrutou dunha sesión de esgrima da man de Gabriel Féliix Travesa Arbones adestradior do "Club de Esgrima Ciudad de Vigo". Este clube leva a cabo a súa actividade no pavillón Pablo Beiro.

Excursión ao Ebro 2023

O alumnado de 4ºESO foi de excursión fin de curso ao EBRO, dende o 1 de maio ata o 7 de maio. Entre as actividades nas que participaron pódense destacar: barranquismo, ruta en bicicleta, kayak e nadar con atúns. Tamén foron a Barcelona e a Port Aventura. En todas as actividades en que participamos, felicitáronnos polo comportamento do alumnado.

VIII Obradoiros de Primeiros Auxilios

O noso centro celebrou, o 20 e 21 de marzo, os VIII Obradoiros de Primeiros Auxilios, sendo o alumnado de 1º de bacharelato o encargado de organizar e trasmitir os distintos contidos expostos no mesmo. Participou nestes obradoiros todo o alumnado do centro, así como o alumnado de 6º de primaria dos centros adscritos. A actividade foi organizada polo Departamento de Educación Física.

Na galería tendes máis fotos do obradoiro!

Viaxe á neve 2023

Este ano 50 alumnos e alumnas de 3º da ESO na semana branca disfrutaron de 5 días de actividades na estación de Valgrande-Pajares en Asturias.

Complementaron as súas clases de esquí con actividades coma o sendeirismo, xogos de pistas, veladas e unha interesante visita ao MUMI (Museo de la Minería y de la Industria de Asturias).

Tendes todas as fotos na galería!

1º de ESO na pista de xeo de Samil!

O pasado 2 de decembro, o alumnado de 1º ESO desfrutou dunha mañá diferente na pista de xeo de Samil. A actividade, organizada polo Departamento de Educación Física, é un éxito cada Nadal. A rapazada puido patinar nun entorno inusual como é o xeo, vivindo unha experiecia novidosa para moitos.

PistaXeo_2022

Polo San Martiño magosto no instituto

O venres celebramos o tradicional Magosto no noso centro. Amais de comer castañas, aproveitamos para xogar a xogos tradicionais como o pano, a corda, as carreiras de sacos ou a petanca. Unha xornada lúdica para lembrar unha das tradicións máis importantes da nosa cultura.