Saídas educativas

Visita á exposición de Anxel Huete

O mércores 27 de setembro o alumnado de bacharelato de debuxo artístico e de historia da arte asistiron á exposisción de Anxel Huete no MARCO. O propio artista guiounos pola súa exposición.

RAFTING polo río Miño

Prácticas de Rafting polo río Miño do  alumnado de 2º e 3º de ESO e 4º PDC.

Saíron desde  A Chan-Barcela (concello de Arbo) para practicar este deporte de aventura. En todo momento estiveron acompañados por guías profesionais e  descenderon por tramos do río de dificultade media.

Reportaxe fotográfica

Visita ao Parque Arqueolóxico de Campo Lameiro

O venres 17 de abril alumnos e alumnas de 1º de ESO fixeron unha saÍda ao Parque Arqueolóxico da Arte Rupestre de Campo Lameiro, en Pontevedra.

Trátase dunha visita guiada co obxectivo de achegar ao alumnado as peculiaridades da arte do Neolítico, descubrindo deste xeito un mundo oculto entre as árbores, os petróglifos e a reconstrución dun poboado da Idade de Bronce.

Fai clik aquí para ver unha reportaxe fotográfica da actividade