Alumnos do IES Agra de Raíces polo mundo.

Os/as alumnos/as do IES Agra de Raíces de primeiro e segundo de Bacharelato veñen de desfrutar de sendas experiencias fóra das nosas fronteiras.

Os primeiros estiveron practicando esquí na estación de Pal en Andorra dende o día 11 ata o 18 de xaneiro. Aproveitaron tamén para relaxarse no balneario Caldea despois das primeiras xornadas de iniciación e perfeccionamento no deporte invernal, e para sentir o encanto das rúas da localidade Andorra La Vella durante os tempos de ocio seranlleiros.

Os segundos viaxaron a Atenas para realizar unha ximcana pola cidade co obxectivo de traballar parte do currículo da materia Historia da Filosofía. Entre outras poideron visitar a Acrópole, os barrios de Monastiraki, Plaka, Psiris, a zona do Pireo, Plaza Syntagma, museo Arqueolóxico..

A estancia destes últimos prolongouse dende o 23 ao 27 de febreiro.