Onde nos atopamos?

Enderezo electrónico: eei.verducedo@edu.xunta.es

Xeolocalización: https://www.google.com/maps/

@42.30492,-8.732853,2174m/data=!3m1!1e3?hl=es-ES

Xa está aquí CaranveXornal!

Hoxe, 10 de xaneiro de 2019, arranca CaranveXornal, non perdades a vosa cita semanal co telexornal moañés máis especial, realizado polos escolares e profesorado dos centros educativos públicos de Moaña!

Uso redes sociais - FORMACIÓN FAMILIAS

O CFR de Vigo invita ás familias a participar na seguinte sesión formativa:

Claves para un bo uso das redes socias no IES A Guía, o día 13 de decembro de 2018 en horario de 17:00 a 20:00

Para asistir a dita sesión poden inscribirse a través do correo electrónico cfr.vigo@edu.xunta.es ou a través do teléfono 986202370

Formación familias

O CFR de Vigo invita ás familias a participar nas seguintes sesións formativas:

-      Claves para unha convivencia positiva  con Pedro Uruñuela Nájera no  IES A Guía O día 28 de novembro de 2018 en horario de 17:00 a 20:00

-       Dificultades na aprendizaxe da lecto-escritura. Alumnado

con dislexia con Luz Rello no  IES A Guía o día 4 de decembro

de 2018 en horario de 18:00 a 19:30

Para asistir a ditas sesións poden inscribirse a traavés do correo electrónico cfr.vigo@edu.xunta.es ou a través do teléfono 986202370

Guía de lectura curso 2018/19

Un ano máis, compartimos a selección de libros en lingua galega elaborada polos Equipos de Dinamización da Lingua Galega do Morrazo para a etapa de Educación Infantil.

Agardamos que vos sexa de utilidade e sacar algunha idea para os regalos de Nadal, que xa está á volta da esquina! :)

Renovación do patio da escola

Este curso, o patio da nosa escola está case irrecoñecible!

Comezamos o curso cunha grata sorpresa por parte da Comunidade de Montes de Moaña, que tanto nos coidan: a instalación no patio duns troncos para que os nenos xoguen, deixen voar a súa imaxinación experimentando coas diferentes posibilidades e desenvolvan a súa motricidade, coordinación e equilibrio.

Igual que fan sempre, os traballadores do Concello no dubidaron en poñerse mans á obra cando lles pedimos un diseño un tanto peculiar. O resultado é espectacular,  os nenos e nenas están encantados!

Outra novidade son os xogos que a ANPA do cole pintou no patio, parece outro! Cheo de cor e de posibilidades para que os nenos e nenas xoguen e desenvolvan as súas destrezas motrices. Hai de todo: laberintos, circuítos, xogos tradicionais como as 4 esquinas ou a mariola, e ata un xogo que lles permite traballar en espello copiando os movementos do que dirixe.

Exposición de cogomelos na EEI de Verducedo

Xa chegou o outono á Escola de Verducedo!! Para celebralo podedes visitar a exposición de cogomelos que teremos no centro ata o venres 16 de novembro. Gracias a Juan e Mari Carmen, temos a oportunidade de coñecer unha amplísima variedade de cogomelos. Os nenos e nenas xa saben cales son aptos para cociñar, agora tócavos a vos.

Non perdades a oportunidade de visitar esta exposición ÚNICA!