AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR E LIBROS DE TEXTO CURSO 2022-23

PREME NA IMAXE

Indicadores avaliables da terceira avaliación para cada nivel de educación infantil

Para coñecemento das familias de todo o alumnado, publicamos os indicadores  que serán avaliados, por áreas e niveis, nesta terceira avaliación.

Estes indicadores figurarán, en consecuencia, no informe final individualizado de cada nivel, segundo o modelo oficial recollido no XADE.

Lembramos que cada un deles pode ser avaliado de tres formas: "sen dificultade", "en proceso", "con dificultade".

ADMITIDOS

SOLICITUDE DE ADMISIÓN 2022-23

CRITERIOS AVALIACIÓN EEI O GRUPO CURSO 2021-22

PREME NA IMAXE PARA DESCARGAR OS CRITERIOS DE AVALIACIÓN PARA O CURSO 2021-22

INFORMACIÓN DE UTILIDADE PARA AS FAMILIAS SOBRE A COVID19

PREMENDO NAS IMAXES PODEDES DESCARGAR DÚAS PRESENTACIÓNS EN POWER POINT CON MEDIDAS DE PREVENCIÓN BÁSICAS DO COVID19.

A PRIMEIRA PRESENTACIÓN FOI FEITA POR UNHA MAMÁ DO CENTRO QUE DESINTERESADAMENTE COLABOROU CON NÓS NESTA LABOR DE PREVENCIÓN. MOITAS GRAZAS

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS

PREME NA IMAXE