Parabéns Inés!!!

Educación recoñece a 20 estudantes cos premios extraordinarios de ESO polo seu rendemento académico
Este galardón, instaurado pola Consellería, valora o esforzo e dedicación do alumnado que cursou, cun excelente aproveitamento, a educación secundaria obrigatoria no sistema educativo galego.
Todos os premiados obtiveron unha medida das cualificacións en todas as materias dos catro cursos de ESO igual ou superior a 9, e deles, o 55 por cento obtivo unha nota media de entre 9,75 e 10.

Listaxe de premiados:
Tal como publica hoxe o DOG nesta edición acadaron o galardón 9 alumnos e alumnas de centros da provincia da Coruña (Alexo Castro Yañez, do CPR Manuel Peleteiro; Xoán Domínguez San José, do IES A Pontepedriña; Manuel Fernández López, do IES Plurilingüe de Ames; Nuria Mexuto Bautista, do IES María Casares; Juan Carlos Regueiro García, do IES Fernando Wirtz Suárez; Juan Carlos Rocamonde Quintela, do CPR Manuel Peleteiro; Enrique Salvado Vigo, do IES Antonio Fraguas Fraguas; Andrés Tasende Caamaño, do IES Alfredo Brañas; e Carlos Villanueva Mariz, CPR Manuel Peleteiro), 1 da provincia de Lugo  (Saúl Corredoira Rodríguez, do CPR La Inmaculada), 3 da provincia de Ourense (Óscar Fernández Alonso, do CPR Plurilingüe Santa Teresa de Jesús; Brais Gerpe Vilas, do IES Ramón Otero Pedrayo; e Óscar Ocampo Pérez, do IES Eduardo Blanco Amor)) e 7 de centros da provincia de Pontevedra (Inés Allariz Pena, do CPI do Toural; Antía Álvarez Pazó; do IES Alexandre Bóveda; Eva Diz Ferreira, do CPR Plurilingüe Apostol Santiago; Virginia Estévez Suárez, do IES Mestre Landín; Candela García García, do CPR Plurilingüe Apostol Santiago; José Antonio López Franco, do IES de Ponte Caldelas; e Paloma Otero López, do IES Gonzalo Torrente Ballester).