CONVOCATORIA BECAS E AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA E APOIO EDUCATIVO

Convocatoria das becas e axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo 2016/2017

O Ministerio de Educación, Cultura e Deporte español abriu a convocatoria de becas e axudas, para o curso 2016/2017, dirixidas ao alumnado con necesidade específica de apoio educativo.

As modalidades son:

·         Axudas e subsidios para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo derivada de discapacidade ou trastorno grave de conduta. (inclúe TDAH).

·         Axudas para programas complementarios a alumnos con necesidade específica de apoio educativo asociada a altas capacidades.

Tendes toda a información na páxina web do Ministerio: