FESTA DAS CULTURAS

UN ANO MÁIS CELEBRAREMOS NO CPI DO TOURAL A "FESTA DAS CULTURAS"

Será o luns, 20 de xuño, de 4 a 7 da tarde, e disfrutaremos dun programa de actividades espectacular!

AGARDAMOS A VOSA PARTICIPACIÓN!!!

PROGRAMA:

OBRADOIRO DE CULTURA URBÁN: Rapearemos en galego con noso ex alumno Borja Fernández  "DRAKEN"

OBRADOIRO DE ARTESANÍA: Aprenderemos a tecer lá utilizando teares tradicionais

OBRADOIRO DE CULTURA GALEGA: Faremos un Serán no que participará  o grupo de gaitas da Asociación Cultural Cobres acompañados de nenos e nenas de primaria.

OBRADOIRO DE BAILES LATINOS:  As Madres latinas de Vigo nos enseñarán a dar os  primeros pasos e primeiros compases coa caixa peruana.

OBRADOIRO DE CULTURA ÁRABE:As alumnas marroquíes da ESO ensinarannos a escribir o noso nome en caligrafía árabe e a deseñar tatuaxes de Henna sobre grellas de cartolina.

OBRADOIRO LÚDICO: Tinguido  de camisetas. Hai que traer unha camiseta de cor claro.

TEDES O PROGRAMA DAS ACTIVIDADES QUE SE VAN REALIZAR PREMENDO EN ADXUNTO.

PROGRAMA FESTA DAS CULTURAS.pdf192.67 KB