PRAZO ADMISIÓN NOVO ALUMNADO CURSO 2019 2020

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN

NOVO ALUMNADO

CURSO 2019/2020

O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES PARA O NOVO ALUMNADO É DO VENRES 1 DE MARZO ATA O MÉRCORES 20 DE MARZO DE 2019.

DEBERÁN ACHEGAR DEBIDAMENTE CUMPRIMENTADO O ANEXO II (IMPRESO ED550B) DISPOÑIBLE NA SECRETARÍA DO CENTRO OU NO ARQUIVO ADXUNTO.

Tamén é posible facer a solicitude en liña neste enlace (ata o comenzo do prazo non estará dispoñible).

DOCUMENTACIÓN NECESARIA:

-  FOTOCOPIA DO DNI DA ALUMNA/O OU LIBRO DE FAMILIA (ou outro documento acreditativo da idade do alumno/a).

-  FOTOCOPIA DNI DOS PAIS

-  CERTIFICADO DE MATRÍCULA OU BOLETÍN DE NOTAS DO CURSO ACTUAL (SE XA ESTÁN ESCOLARIZADOS)

-  COPIA DA SENTENCIA XUDICIAL DE SEPARACIÓN OU DIVORCIO E/OU CONVENIO REGULADOR ONDE CONSTE A CUSTODIA DO MENOR (SE É O CASO).

O impreso deberá ser asinado por os dous proxenitores (ou titores legais).

NOTA: Este prazo é soamente para o novo alumnado que non veña nin do CRA de Vilaboa nin do CEP PLURILINGÜE de RIOMAIOR.

Arquivos adxuntos co impreso ED550B en galego e castelán:

AdxuntoTamaño
ED550B-G.pdf1.13 MB