VACANTES CURSO 2016-2017

VACANTES A OFERTAR PARA O CURSO 2016-17

VACANTES

EDUCACIÓN INFANTIL (2 AULAS)

23 (4º, 5º, 6º E.I.) + 3 N.E.E.(4º E.I.)

4 + 3 N.E.E.

ED. PRIMARIA (2 AULAS)

8 + 3 N.E.E.

ESO (2 AULAS

ESO (2 AULAS)

NORMATIVA REGULADORA DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN:

ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

NOTA INFORMATIVA:

1º. Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar, A infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

2º. O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

3º. O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.