HÁBITOS SAUDABLES PARA O MEDIO Blog

ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site                       ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site       PREME NAS IMAXES

Co obxectivo de concienciar aos nosos alumnos e alumnas sobre o coidado do noso entorno, continuamos un curso máis con actividades encamiñadas a adquirir hábitos saudables para o Medio como reciclaxe, aforro de enerxía, limpeza, etc.
Houbo moito interese na participación e agora esperamos poñer en práctica entre todos os bos hábitos.
Os que faltades por entregar os carteis aínda estades a tempo. Ánimo, esto é cousa de todos.