Solicitude de axudas para adquirir libros de texto e material escolar

Solicitude de axudas para adquirir libros e material escolar e acceso fondo libros 2020/21

Dende o día 20 de maio, ata o 19 de xuño poderán presentar a solicitude de axuda para adquirir libros de texto e material escolar.

• Enlace a Orde
  • Enlace ao impreso de solicitude (rogamos imprimir e entregar xa cuberto). NON SE CUBRIRÁ O IMPRESO NO CENTRO.
  • A solicitude poderá presentarse no centro no horario que figura a continuaciónPINCHE AQUÍ  para saber o horario que lle corresponde.
  • Tamén se pode presentar directamente na  aplicación fondo libros con certificado electrónico, chave 365 ou DNI electrónico.
  • A solicitude presencial será unha única para todos os irmáns.

Normas de acceso ao centro para as familias que presenten a solicitude presencialmente:

• Acceder seguindo as indicacións do Conserxe na entrada que lle recollerá a documentación, a cal será aillada durante tres días Pasado ese tempo, procederemos a introducirla na aplicación Fondolibros. De atopar calquera irregularidade ou falta e documentación, serán citados telefónicamente para que podan subsanala.
  • Vir con mascarilla e luvas.

LIBROS DE TEXTO 22.23 ( EN BREVE)