Usuarios do comedor

Normativa de Comedor Escolar 2023-2024

LISTAXE DEFINITIVA DE USUARIOS DE COMEDOR CURSO 2019-2020-

Tras as altas e baixas de usuarios de comedor escolar, publícase a listaxe definitiva con data 15 de novembro de 2019:

USUARIOS E NORMATIVA DE COMEDOR ESCOLAR 2017

Comezamos un novo curso escolar e queremos informar aos usuarios do comedor escolar da normativa aprobada no Consello Escolar o día 4 de setembro de 2017:

COMEDOR ESCOLAR CURSO 2016-2017

AVISOS:

• Con data 16 de novembro de 2016 reuniuse o Consello Escolar tras o envío da Xefatura Territorial das resolucións aos recursos de alzada interpostas pòr varias familia contra o listado de comedor, mantén a súa insistencia na resolución por parte da Consellería de novas Instrucións de usuarios de comedor xa que as actuais están creando grandes conflitos debido á súa subxectividade. Cmo conclusión:
    • Ampliáronse 6 prazas de comedor: alumnos que comezarán o luns 21 de novembro como novos usuarios do comedor escolar. Termos que realizar 2 turnos diferenciados.

• Con data 17 de outubro de 2016, produciuse unha baixa en usuarios do comedor escolar, polo tanto, automáticamente pasa a ser novo usuario a alumna que está situada de primeira da lista de reserva.

O listado definitivo aprobado polo Consello Escolar do 9 de setembro é o seguinte:

O Consello Escolar do CPI "As Mirandas", reunido en sesión extraordinaria o día 5 de setembro aproba o seguinte:

O Consello escolar aprobou esto baseado na normativa vixente e nas:

Pódese presentar reclamación segundo a lexislación vixente ata o día 8 de setembro. O venres, 9 de setembro reunirase de novo o Consello Escolar onde aprobarase e, a continuación, publicarase o listado definitivo.

AMPLIACIÓN DE PRAZAS DE COMEDOR

Prezadas familias:

A partir do 4 de novembro xa temos en funcionamento o total número de prazas de comedor.

Están cubertas todas as prazas, non queda alumnado en reserva.

Recibimos o correo da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria concedendo a ampliación das 30 prazas de comedor para incorporar ao alumnado en reserva neste curso escolar 2015-2016.

Según se indica na “ORDE de 21 de febreiro de 2007 pola que se regula a organización, funcionamento e xestión do servizo de comedor escolar nos centros docentes públicos non universitarios dependentes da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria” no seu artigo 5.1,  isto conlevaría o cambio de categoría de comedor e un incremento de persoal de cociña e dun colaborador.

A Consellería publicou no dia de hoxe a vacante tal como podedes velo no seguinte enlace:

Consideramos que a finales de outubro poderán incorporarse ao servizo de comedor os novos usuarios.

Usuarios de comedor

O día 15 de setembro o Consello Escolar do CPI Conde de Fenosa aproba o listado definitivo de usuarios de comedor para o curso 2015-2016.

Listado de usuarios de comedor curso 2015-2016

LISTADO DEFINITIVO DE USUARIOS DE COMEDOR ESCOLAR. CURSO 2015-2016

Reunido o Consello Escolar en sesión extraordinaria o día 15 de setembro de 2015, apróbase o listado de usuarios definitivo de comedor escolar para o curso 2015-2016.

Considerando que hai 30 alumnos/as  en reserva, decídese enviar a solicitude de incremento de prazas de comedor á Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria ou tratar de buscar algunha solución a este problema.

O día de hoxe, 9 de setembro, reunido o Consello Escolar en sesión ordinaria aproba a seguinte lista provisional de usuarios de comedor escolar para o curso 2015-2016.

Ábrese un prazo de 5 días para presentar as reclamacións a este listado.

Este listado e moi diferente ao anterior debido ás reclamacións e por orde da Consellería de aplicar o Apartado 5 (Selección de usuarios) o Criterio 1 das Instrucións 1/2015 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria do 1 de xuño sobre o funcionamento de comedores escolares" que dí: "Alumnado do curso anterior salvo que variase substancialmente o criterio polo que fose admitido".

LISTADO DEFIINITIVO DO ALUMNADO USUARIO DE COMEDOR ESCOLAR

O Consello Escolar reunido en sesión extraordinaria o luns 16 de setembro, tras atender ás demandas e reclamacións recibidas no centro,  aproba o listado de comedor definitivo e o alumnado que queda en reserva para o curso 2013-2014.

Listado definitivo de alumnado usuario de  comedor escolar

Contra esta resolución pódese interpoñer un recurso de alzada na Xefatura Territorial da Consellería de Cultura, educación e ordenación Universitaria.