INFORMACIÓN DOS DOCUMENTOS, PROGRAMACIÓNS...DO NOSO CENTRO Á COMUNIDADE EDUCATIVA

Estamos modificando pouco a pouco os documentos:

MENÚS CURSO 2021-2022

 

 

 
   
   

 

MENÚS CURSO 2021-2022

 

Publícase o menú provisional (porque falta a informacion dos alérxenos) de inicio de curso

 

  • Menús do 20 de setembro ao 29 de outubro

AVISOS SOBRE O INICIO DO NOVO CURSO ESCOLAR

A Dirección do CPI As Mirandas,  INFORMA que estamos nas reunións previas cara a organización do novo curso escolar e agradecemos a comprensión das familias; publicamos os seguintes avisos:

 

1. REUNIÓNS COAS FAMILIAS DO ALUMNADO DE 4º DE INFANTIL   

(3 ANOS)

·      4º DE INFANTIL A ............. DÍA 7 AS 10:00h

·       4º DE INFANTIL B ............. DÍA 7 AS 11:30h 

 

O luns, 6 de setembro, as titoras avisarán telefonicamente as familias indicándolles o grupo ao que pertencen os seus fillos/as. As reunións serán na aula de usos múltiples do CPI “As Mirandas”.

 

Só poderá asistir un representante por alumno. É obrigatorio o uso da máscara.

 

2. PRESENTACIÓNS DO ALUMNADO DE INFANTIL E PRIMARIA

 

 

  • O DÍA 10 DE SETEMBRO HABERÁ HORARIO LECTIVO NORMAL  (9:30 a 14:30h) cos servizos de transporte e comedor dos usuarios autorizados.

·       As listaxes publicadas de usuarios de comedor son provisionais, pode haber modificacións e hai 3 días para presentar         calquera alegación que estimedes oportuna.
·       O día 8 de setembro publicarase a listaxe definitiva.
·       Estamos tratando de buscar solucións para incrementar esas prazas.

 

3. Alumnado ESO

6 de setembro : Entrega de notas ás 11h

10 de setembro: Remata o prazo de matriculación

A Presentación do alumnado da ESO  será o día 15 de setembro, ás 13:30h. (haberá transporte e comedor); o 16 de setembro comezarán co horario lectivo normal (9:30 a 14:50h).

 

 

      Desexamos a todos/as boa incorporación ao novo curso escolar!

 

BENVIDOS AO NOVO CURSO ESCOLAR 2021-2022

A Dirección da a benvida ás familias no novo curso escolar e informa  que estamos organizándoo nas reunións iniciais de coordinación; adiantamos o seguinte:

  • Do día 1 ao 10 de setembro: matrícula extaordinaria do alumnado a ESO
  • Día 3 de setembro: Publicarase o listaxe provisional usuarios comedor escolar a partir das  11:30h no centro
  • Día 6 setembro: Entrega de notas da avaliación extraordinaria do alumnado da ESO ás 11h.
  • Día 9 de setembro: Presentación alumnado EI e EP (pendente de horario; haberá transporte pero non comedor)
  • Día 15 de setembro : Presentación alumnado ESO (pendente de horario, haberá transporte e comedor)

A vindeira semana publicaremos os documentos de Organización do novo curso escolar.

Grazas pola vosa comprensión!

 

AVISO FONDO DE LIBROS E VALES DE MATERIAL

A PARTIR DO LUNS, 12 de xullo, PUBLICARANSE AS LISTAXES DO FONDO DE LIBROS E ESTARÁN A VOSA DISPOSICIÓN OS VALES DO MATERIAL.

AVALIACIÓN EXTRAORDINARIA - SETEMBRO 2021

 


EXAMES ESO SETEMBRO 2021

1 SETEMBRO

HORARIO

MATERIA

AULA

09:00-10:30

LINGUA GALEGA

USOS MÚLTIPLES

10:30-12:00

FÍSICA E QUÍMICA

USOS MÚLTIPLES

FRANCÉS

1ºA

12:00-13:00

XEOGRAFÍA E HISTORIA

1ºA

13:00-14:00

BIOLOXÍA E XEOLOXÍA

USOS MÚLTIPLES

RELIXIÓN

1ºA

16:00-17:00

ED. PLÁSTICA E VISUAL

AULA PLÁSTICA

PROM. ESTILOS VIDA SAÚDABLES

17:00-19:00

MATEMÁTICAS

USOS MÚLTIPLES

2 SETEMBRO

09:00-10:00

TECNOLOXÍA

1ºA

10:00-11:30

LINGUA CASTELÁ

USOS MÚLTIPLES

11:30-12:30

INGLÉS

USOS MÚLTIPLES

12:30-13:30

ED. FÍSICA

PAVILLÓN

CULTURA CLÁSICA

1ºA

13:30-14:30

MÚSICA

1ºA

 

DESEXO DE BOAS VACACIÓNS E AGRADECEMENTO DA SAVE THE CHILDREN

A Dirección do CPI As Mirandas desexa unhas moi felices e boas vacacións!

Achegamos o agrdecemento da Organización Save The Cildren



Apreciados amigos.

El 30-06-2021 hemos recibido un ingreso por la cantidad de 1583,17€ de vuestro centro.

En nombre de los niños y niñas de nuestros programas muchas gracias.

Recibiréis por correo postal un diploma para el centro y un recibí para compartir con toda la comunidad educativa.

Queremos compartir con vosotros un ¡GRACIAS ENORME! 

 

PARABÉNS A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA POLA SOLIDARIDADE E COLABORACIÓN!

FIN DE CURSO

Prezadas familias parece que foi onte cando comezabamos con tanto nerivosismo ante as novas normas, protocolos... de adaptación á situación polo COVID e xa estamos aquí co final de curso, un curso raro, extrano... pero,  non podemos estar máis contentos co vivido, comportamento exemplar do alumnado e profesorado; por eso agradecemos a todos o seu traballo e ás familias a súa comprensión.

Grazas por axudarnos a acadar os obxectivos dunha forma exemplar e desexamos unhas moi boas e merecidas vacacións!.

A organización das actividades fin de curso é a seguinte:

  • Día 21 de xuño:
    • Actividades lúdicas na Pista para o alumnado de infantil e primaria, durante o horario lectivo de mañá
    • Acto de graduación do alumnado de 4º de ESO- Retransmitirase en directo no Facebook ás 17:00h: Graduación Cuarto Eso As Mirandas

 

  • Día 22 de xuño:
    • Fin das actividades lectivas de todo o alumnado, coa entrega de notas ao alumnado de infantil e primaria- O horario será o habitual do centro.

 

  • Día 25 de xuño:
    • Entrega de notas alumnado da ESO ás 12:00h.

MATRÍCULA - CURSO 2021-22

MATRÍCULA PARA O CURSO 2021-22

 

AVISO IMPORTANTE:

O horario da oficina administrativa para atención ao público no mes de xullo será de 10:00 ás 13:30h.

A PARTIR DO LUNS, 12 de xullo, PUBLICARANSE AS LISTAXES DO FONDO DE LIBROS E ESTARÁN A VOSA DISPOSICIÓN OS VALES DO MATERIAL.

 

INFANTIL E PRIMARIA:

    • PRAZO: Do 20 ao 30 de xuño, só para o alumnado de nova incorporación ao centro (o resto matricularase automaticamente).

 

    • DOCUMENTACIÓN: Sobre de matrícula a recoller no centro, a partir do día 22. 

 

SECUNDARIA:

    • PRAZO: Do 25 de xuño ao 10 de xullo (os/as que superen todas as materias ou promocionen ou titulen en xuño) e do 1 ao 10 de setembro (os/as que realicen a avaliación extraordinaria de setembro).
    • DOCUMENTACIÓN:
    1. Sobre de matrícula con todo cuberto e asinado (entregarase ao alumnado o día 25 de xuño).
    2. Unha fotografía tamaño carné co nome e apelidos do alumno/a escritos por detrás.
    3. Para 3º e 4º da E.S.O. copia do ingreso na conta 2080-0211-61-3040003372de Abanca do importe do Seguro escolar (1,12 euros)
    4. Fotocopia do DNI.

SECCIÓNS BILINGÜES:  As seccións bilingüespara o vindeiro curso académico son as que  temos aprobadas: Plástica en 5º EP e Música en 1º e 3º de ESO

SERVIZOS COMPLEMENTARIOS (TRANSPORTE E COMEDOR):

A utilización dos servizos complementarios de transporte e/ou comedor requirirá dunha solicitude específica (a disposición no centro ou na web do mesmo), que se entregará cuberta entre o 01 e o de 10 de xullo, para todos/as independentemente de cando se faga a matrícula.

IMPRESO PARA A SOLICITUDE DE SERVICIOS COMPLEMENTARIOS (pendente das instrucións da Consellería)

 

VARIACIÓN DE DATOS:

            Se algunha persoa quere cambiar de Relixión a Valores Cívicos e Sociais, ou viceversa, ten que cubrir o impreso que a tal efecto se proporcionará nas oficinas do centro.

            Tamén se houbo variación nos datos persoais (dirección, teléfono situación familiar, enfermidades, etc.), teñen a obriga de comunicalo, cubrindo o impreso correspondente.

 

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL para o curso 2021-2022

 Nos seguintes enlaces podedes descaragar o listado de libros de texto e o material para o vindeiro curso académico :

Distribuir contido