LISTADO DEFINITIVO DE USUARIOS DE COMEDOR ESCOLAR. CURSO 2015-2016

Reunido o Consello Escolar en sesión extraordinaria o día 15 de setembro de 2015, apróbase o listado de usuarios definitivo de comedor escolar para o curso 2015-2016.

Considerando que hai 30 alumnos/as  en reserva, decídese enviar a solicitude de incremento de prazas de comedor á Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria ou tratar de buscar algunha solución a este problema.

O día de hoxe, 9 de setembro, reunido o Consello Escolar en sesión ordinaria aproba a seguinte lista provisional de usuarios de comedor escolar para o curso 2015-2016.

Ábrese un prazo de 5 días para presentar as reclamacións a este listado.

Este listado e moi diferente ao anterior debido ás reclamacións e por orde da Consellería de aplicar o Apartado 5 (Selección de usuarios) o Criterio 1 das Instrucións 1/2015 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria do 1 de xuño sobre o funcionamento de comedores escolares" que dí: "Alumnado do curso anterior salvo que variase substancialmente o criterio polo que fose admitido".

listado provisional.pdf49.51 KB
Instrución 1.XD_.pdf2.88 MB