blogue deadmin

Departamento de Orientación

Horario Atención Dpto.

Benvidos/as ao Departamento de Orientación do IES Vilamarín

Aquí poderás consultar todo tipo de información relacionada co tema académico así como benestar e crecemento persoal. Unha aperta!

Becas 2024-25

Interpretar las emociones de otros, una cuestión de confianza

Interpretar las emociones de los demás es algo fundamental para nuestro desempeño social. Esta interpretación depende en gran medida de nuestro modo dar sentido a la expresión facial de los demás.

17 dinámicas de resolución de conflictos para aplicar en grupos

En niños, jóvenes y adultos, las estrategias grupales de solución de problemas favorecen la generación de ideas nuevas y el pensamiento crítico. Acompáñanos a ver algunas de las más empleadas.

13 frases que no deberías usar en una entrevista de trabajo y cómo reemplazarlas

¿Has acudido a una reunión por oferta laboral, crees que lo hiciste genial, pero pasa el tiempo y sigues sin noticias del reclutador? Entonces, es probable que mencionaras algo que levantó banderas rojas. Por eso, es importante saber tanto qué decir y qué no en una entrevista de trabajo.

La relación entre las emociones y los sentimientos

Emociones y sentimientos parecen ir siempre de la mano, pero ¿realmente es así? ¿Qué matices solemos dejar por fuera al pensar en ellos? Información aquí: https://lamenteesmaravillosa.com/relacion-emociones-y-sentimientos/

¿Qué es la empatía?

La empatía es la capacidad que tiene el ser humano para conectarse emocionalmente con los demás individuos, pudiendo percibir, reconocer, compartir y comprender el sufrimiento, la felicidad o las emociones del otro. Información aquí: https://concepto.de/empatia-2/

Ligazóns de interese:

Todo sobre FP Galicia         Interés en GRAOS? Universidades Galegas

Normativa autonómica/estatal relacionada coa FP

BECAS 2024/25

De 19/03/2024 a las 09:00 ata 10/05/2024 a las 15:00

Becas 2024-25

Francés

O departamento de francés do Centro Educativo CIFP de Vilamarín está liderado pola Xefa de Departamento, Paloma Hermida Tato, quen colabora estreitamente coa profesora Beatriz Nogueiras Ferreiro durante o curso académico 2023/2024. Xuntas, dirixen un equipo dedicado ao enriquecemento do aprendizaxe de idiomas na nosa comunidade educativa.

Entre as funcións clave do departamento atopamos:

1. Desenvolver un programa completo de promoción de idiomas estranxeiros adaptado ás necesidades e habilidades dos nosos estudantes.

2. Brindar apoio e recursos para mellorar a competencia lingüística tanto do alumnado como do persoal docente participante en programas internacionais.

3. Estimular o uso activo do francés en diversos contextos, tanto dentro coma fóra da aula, para fomentar unha comunicación efectiva e unha apreciación intercultural.

A ensinanza do francés intégrase nos seguintes módulos dos ciclos de formación profesional:

Ciclo de Formación Profesional

Profesor/a responsable

Ciclos Superiores de Formación Profesional

Dirección de servizos de restauración

Segunda lingua estranxeira (Francés)

Paloma

Hermida Tato

Xestión de aloxamentos turísticos (modalidade dual)

Segunda lingua estranxeira (Francés)

Beatriz

Nogueiras Ferreiro

Publicación do baremo definitivo do alumnado de ciclos de grao superior - Erasmus+

Anéxase a acta definitiva de alumnado seleccionado para a realización das mobilidades no proxecto Erasmus+2022-1-ES01-KA131-HED-000064182 xunto coa súa correspondente baremación.

Ao longo desta semana, o alumnado será chamado para cumplimentar o Anexo V xunto co coordinador, co fin de proporcionar información máis detallada sobre as mobilidades a realizar.

CIFP de Vilamarín

Adxudicación provisional de mobilidades de persoal docente de ciclos de grao básico e medio - Erasmus+

A continuación, anéxase a resolución provisional do profesorado que imparte docencia nos ciclos de grao básico e medio para a realización de mobilidades Erasmus+.

Publicación da acta provisional do alumnado de ciclos de grao superior - Erasmus+

Publícase a acta provisional de alumnado seleccionado para a realización das mobilidades no proxecto Erasmus+2022-1-ES01-KA131-HED-000064182 xunto coa súa correspondente baremación.

A partir do día da publiación da presente acta, contarase cun total de 3 días naturais para realizar posibles reclamacións. No caso de non poder realizalas presencialmente no centro, poderase enviar un correo a programas.internacionais.cifp.vilamarin@edu.xunta.gal.

A continuación, anéxase a acta provisional con información máis detallada.

Publicación da acta definitiva para profesorado - Erasmus+

Publícase a acta definitiva de selección do persoal de ciclos de grao superior para as mobilidades Erasmus+.

Publicación da acta provisional de persoal seleccionado no proxecto Erasmus+ 2022-1-ES01-KA131-HED-000064182

Publícase a acta provisional de persoal seleccionado para a realización das mobilidades no proxecto Erasmus+2022-1-ES01-KA131-HED-000064182 xunto coa súa correspondente baremación.

A partir do día da publiación da presente acta, contarase cun total de 3 días naturais para realizar posibles reclamacións. No caso de non poder realizalas presencialmente no centro, poderase enviar un correo a programas.internacionais.cifp.vilamarin@edu.xunta.gal.

A continuación, anéxase a acta provisional con información máis detallada.

FICHA OFERTAS DE EMPREGO

IMPORTANTE: co envío da oferta autoriza ao CIFP de Vilamarín a difusións dos datos solicitados

Ofertas de Emprego 2023

Empresariado: escribir a: bolsaemprego.cifp.vilamarin@edu.xunta.gal