club de lectura

CLUB DE LECTURA 23-24

QUE FACEMOS NO CLUB DE LECTURA ?

CLUB DE LECTURA

INSCRICIÓN

CLUB DE LECTURA

Para máis información, visita a sección Bibliotecas Escolares de Galicia> CLUB DE LECTURA

RUTA LITERARIA

RUTA LITERARIA: COÑECER CELANOVA DE CURROS ENRIQUEZ E CELSO EMILIO, DA MAN DA FUNDACIÓN CURROS ENRIQUEZ

club de lectura

Animalec: CLUB DE LECTORES O CLUB DE LECTURAS, ¿por dónde empezar?Unha das fórmulas de maior interese para o fomento do hábito da lectura, é a posta en marcha dun club de lectura, porque inclúe varias das condicións necesarias para motivar aos lectores e lectoras destas idades: a posibilidade de comunicación cos seus iguais e a oportunidade de compartir gustos, inquedanzas, significados, emocións e opinións sobre as súas lecturas. Esta práctica de socialización e creación de comunidades de intereses ao redor dos libros e da lectura está avalada por resultados moi positivos na creación de ambientes lectores nos centros, coa participación nalgúns casos de pais, nais, e outros membros da comunidade escolar. Poñer en marcha un club de lectura nun centro educativo consiste, basicamente, en promover a participación dun grupo de alumnado para compartir as súas experiencias lectoras, coa mediación dun adulto que conduza todo o proceso. O espazo natural para o club de lectura é a biblioteca escolar, e os tempos axeitados para a súa celebración dependen das posibilidades de cada grupo (tempos de lecer ou non lectivos), resultando imprescindible a implicación persoal do profesorado dadas as especiais características desta actividade.