Benvida

BENVIDOS A TODOS/AS

Presentámosvos a nosa mascota: Outoniña

Benvidos/as á web do noso colexio. Pasea polos menús para informarte das distintas actividades que facemos. Podes ver fotografías das actividades que realizamos en "Galerías". Tamén podes consultar o "menú escolar" no apartado de Servizos educativos complementarios .

NO APARTADO DE GALERÍAS XA PODEDES DESFRUTAR DAS FOTOS DA Excursión por Donramiro do alumnado de 5º e 6º , Magosto, Día contra a violencia de xénero, Cross Silleda decembro, Nadal, Día da Paz, Romeo y Julieta, Entroido, Deporte Escolar (fútbol sala, balonmán, baloncesto), Día do libro (Encontro coa poetisa Rosalía Morlán), Plan Director 2017...

Está dispoñible a información sobre as axudas para libros e material escolar no apartado de secretaría.

Nos arquivos adxuntos desta páxina atoparedes información sobre a avaliación individualizada de 3º  de Educación primaria.

Pódese consultar todo o proceso de matrícula picando no apartado de secretaría (marxe esquerda).

Para calquera dúbida sobre o funcionamento do centro, admisión do alumnado ou servizos complementarios, podedes visitarnos no horario de atención do equipo directivo, chamar ao teléfono do centro ou enviar as dúbidas e consultas ao correo do colexio.

PODEDES CONSULTAR O HORARIO DO EQUIPO DIRECTIVO CURSO 2016/17, DESCARGANDO O ARQUIVO ADXUNTO AO FINAL DA PÁXINA.

NO APARTADO DE SERVIZOS EDUCATIVOS COMPLEMENTARIOS, XA PODEDES CONSULTAR O MENÚ ESCOLAR DO MES EN CURSO.

RELACIÓN PROVISIONAL DE ADMITIDOS/AS A COMEDOR ESCOLAR arquivo final páxina

LIBROS DE TEXTO CURSO 2017/2018: No arquivo de final de páxina

CALENDARIO ESCOLAR: no arquivo de final de páxina podedes coñecer o calendario escolar para curso 2017/18.

No apartado de secretaría podedes descargar documentación de interese do centro: PEC, Plan de convivencia, Protocolo de Protección de datos, etc.

O luns 11 de setembro comenza o curso escolar 2017/18

Horario de setembro: 9:40 a 14:40 h.

O luns 2 de outubro comenza o horario de mañá e tarde:

Horario escolar de outubro a maio.

-De luns a xoves:

MAÑÁ: de 9:40 a 14:05 h.

TARDE: de 15:35 a 16:35 h.

-Venres:

MAÑÁ: de 9:40 a 13:00 h.

Podedes consultar o Horario de atención do equipo directivo no arquivo adxunto.

C.E.I.P. Xoaquín Loriga

Prado s/n  Lalín

CP 36512  Pontevedra

TF: 986794016  Fax: 986794459

ceip.xoaquin.loriga@edu.xunta.es

Protocolo Protección de datos

Pódese ler o Protocolo Protección de datos descargando o arquivo adxunto.