Fondo libros, axudas libros e axudas material escolar.

Aberto o prazo para a solicitude na participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar. O prazo é ata o 21 de xuño incluído.

As solicitudes poderán presentarse:

• Presencialmente no centro en horario de 09:00 a 14:00h e luns de 16:00 a 18:00h.
  • Presentación electrónica mediante a sede electrónica da Xunta.

Os beneficiarios do Fondo de libros de texto é o alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria (xa que 5º e 6º de EP teñen Edixgal).

As axudas para a adquisición de material escolar son para todo o alumnado de Educación primaria.

A documentación que hai que presentar é a seguinte:

1. Solicitude (Anexo 1)
  2. Anexo  II (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar)
  3. Copia do libro de familia ou documento equivalente (onde figure o/a alumno/a e os demais membros da unidade familiar)
  4. En caso de separación ou divorcio, deberán achegar sentenza xudicial ou convenio regulador.