A "Milla Saudable" de Tirán na televisión

O mércores 23 de novembro, a canle televisiva "La Sexta" visitou o noso centro, para coñecer máis de preto en qué consiste a nosa "Milla Saudable".

E onte martes 6 de decembro, nos telexornais do mediodía e da tarde saíu publicada dita noticia en antena. Deixámosvos aquí o enlace por se a queredes ver. Non a perdades! Enlace á noticia --> premer aquí.

E o martes 13 de decembro foi o turno de "V-Televisión". Esta canle, pertencente ó grupo "La Voz de Galicia", veu para saber máis da nosa "Milla", coñecer o percorrido e as opinións do noso alumnado e dos mestres respecto a esta nova iniciativa. Neste telexornal da noite, vése moi ben ós nosos nenos/as, e incluso algúns participan diante do micrófono. Qué grande experiencia estar diante dunha cámara!

Podedes ver o enlace a continuación. O avance da noticia está no minuto 3'30'' e o groso da noticia a partires do minuto 20'35''.

Merece a pena, non a perdades!

Enlace á noticia de V-Televisión --> premer aquí.

blog | by Dr. Radut