Rutis-Vilaboa. Culleredo (A Coruña) - ceip.sofia.casanova@edu.xunta.gal - Tlf.: 881960290

MENÚ COMEDOR ESCOLAR SETEMBRO 2022

A continuación podedes premer no MENÚ DO COMEDOR ESCOLAR DE SETEMBRO 2022.

Todas as solicitudes de comedor foron admitidas.

CIRCULAR INICIO DE CURSO 2022-2023

A continuación podedes acceder á información da escolar na seguinte CIRCULAR INFORMATIVA.

DOCUMENTOS DO ANPA

INSTRUCIÓNS PRIMEIRO DÍA

A continuación tedes as instrucións do primeiro día escolar, xoves 8 de setembro.

Lembramos que o alumnado de 4º de infantil (3 anos) comeza o venres 9 segundo as indicacións da titora.

DOCUMENTOS DO CENTRO DESCARGABLES

Dentro do despregable da esquerda, no apartado SECRETARIA podedes descargar os documentos que precisedes.

DOMICILIACIÓN COMEDOR

AVISO PARA AS FAMILIAS DE 4º ED. INFANTIL (3 ANOS)

Lembramos ás familias do alumnado do 4º nivel de educación infantil (3 anos) que a reunión coa titora realizarase o luns 5 de setembro ás 11:00 na sala de usos múltiples de infantil. A esta reunión poden asistir os propios nenos e nenas.

Benvidos ao curso 2022-2023

CALENDARIO ESCOLAR PARA O CURSO 2022-2023

No seguinte icono poderá consultar o calendario escolar.

Orde 20 de maio de 2022 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2022-2023

Instrucións cumprimentación autodeclaración comedor escolar

Achéganse as instrucións para a cumprimentación e o modelo de autodeclaración para o pagamento das tarifas do COMEDOR ESCOLAR (preme aquí)

Poderase entregar na secretaría do centro dende o 4 ata o 20 de xullo (de 10 a 13 horas) ou tamén dende o 5 ata o 15 de setembro.