Rutis-Vilaboa. Culleredo (A Coruña) - ceip.sofia.casanova@edu.xunta.gal - Tlf.: 881960290

PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19 PARA O CURSO 2021-2022

Resolución conxunta, do 1 de setembro de 2021, das Consellerías de Cultura, Educación e Universidade e de Sanidade pola que se aproba o “Protocolo de adaptación ao contexto da Covid-19 nos centros de ensino non universitario de Galicia para o curso 2021-2022”. (Versión 1.10.2021)

Premendo na imaxe pódese consultar.

CALENDARIO ESCOLAR PARA O CURSO 2021-2022

No seguinte icono poderá consultar o calendario escolar.

Orde 19 de maio de 2021 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2021-2022.

PLAN DE ADAPTACIÓN A SITUACIÓN COVID-19 E PLAN DE CONTINXENCIA

Premendo nas imaxe poderá consultar tanto o  Plan de Adaptación á situación COVID-19 coma o Plan de Continxencia para o curso 2021-2022.

HORARIOS ESPELLO   PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19       PLAN DE CONTINXENCIA

COMEDOR 2021/2022.

LIBROS E MATERIAL ESCOLAR 2021-2022

Fai clic para atopar o que buscas.

LIBROS DE TEXTO

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR DESTINADAS AO ALUMNADO MATRICULADO EN EDUCACIÓN PRIMARIA.

Onte publicouse no D.O.G. a Orde do 6 de maio de 2021 que regula a participación no fondo solidario de libros de texto (3º,4º,5º e 6º) e se convocan axudas para adquirir libros de texto (1º e 2º) e material escolar para o alumnado de primaria.

Prazo: dende hoxe ata o 22 de xuño, incluído.

Pódense facer as solicitudes na páxina:Portada - Sede Electrónica - Xunta de Galicia ou no colexio.

No caso de facerse on line é unha solicitude por neno/a. No colexio, en formato papel, unha solicitude para todos/as irmáns/ás rescolarizados no centro.

Acceso aos formularios:  fondolibros (xunta.gal)

(Toda a información e a documentación a presentar está na citada Orde).

Listaxe definitivo do alumnado admitido para o curso 21/22.

Pódese consultar no taboleiro do centro.

Documentos de solicitude de transporte e comedor escolar para o vindeiro curso 2021/2022.

Durante este mes de maio está aberto o prazo para solicitar para o vindeiro curso 2021/2022 os servizos complementarios de transporte e comedor. Para iso é necesario  cumplimentar o documento ou documentos que se xuntan. Poden entregalo na administración do centro (o alumnado ou a súa familia) e tamén no correo electrónico do colexio, escaneando as solicitudes.

Se alguén ten dificultades para descargalo pode solicitalo en formato papel no colexio.

Están publicadas no taboleiro de anuncios o listaxe provisional de admitidos para o curso 21/22.

ADMISIÓN ALUMNADO 2021/2022