Rutis-Vilaboa. Culleredo (A Coruña) - ceip.sofia.casanova@edu.xunta.es - Tlf.: 881960290

Listaxe definitivo de admitidos na distribución de mascarillas no taboleiro do centro.

Criterios e Procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado

O NOSO SAMAÍN

Xa está á vosa disposición o vídeo que elaboramos cos traballos que se realizaron nas aulas para celebrar o Samaín.

Preme na imaxe para velo.

PLAN DE ADAPTACIÓN A SITUACIÓN COVID-19 E PLAN DE CONTINXENCIA

Premendo nas imaxe poderá consultar tanto o  Plan de Adaptación á situación COVID-19 coma o Plan de Continxencia para o curso 2020-2021.

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19       PLAN DE CONTINXENCIA

CALENDARIO ESCOLAR PARA O CURSO 2020-2021

Listado provisional de FONDO LIBROS para o vindeiro 2020/2021

CONSULTAR NO TABOLEIRO DO CENTRO

Listaxe definitivo de alumnado admitido para o vindeiro curso 2020/21

Pédese consultar o listado definitivo do alumnado para o vindeiro curso 2020/21 no taboleiro do centro.

COMEDOR 2020/21

Libros de texto curso 2020/2021

OPERACIÓN QUEDA NA CASA. TRABALLOS PARA ESTES DÍAS.

Premendo enriba de cada curso poderá descargar o traballo programado polo  profesorado . CONTOS CONTADOS      Sorriso         CONTO PARA EXPLICAR O CORONAVIRUS  español -árabe e ruso

EDUCACIÓN INFANTIL

EDUCACIÓN PRIMARIA

MÚSICA  E. FÍSICA  INGLÉS  RELIXIÓN AXUDA