Rutis-Vilaboa. Culleredo (A Coruña) - ceip.sofia.casanova@edu.xunta.gal - Tlf.: 881960290

FINAL DE: "A AUGA NON PARA"

O Sofía Casanova está de parabéns.

Marcelo, Mateo, Anxo e Iker o equipo azul de 6º de primaria-A, acudiron á final da actividade A AUGA NON PARA, que tivo lugar na Casa da Auga de A Coruña, quedando no primeiro posto.

Parabéns a todos os equipos participantes.

VISITA DE ANTONIO MANUEL FRAGA

O alumnado de 4º de primaria recibiu a visita do escritor Antonio Manuel Fraga co que comentaron o seu libro PAPÁ CANÍBAL.

DÍA DA FRANCOFONÍA

O alumnado de 5º de Primaria, o 20 de marzo, conmemorou o DÍA DA FRANCOFONíA; con todo o aprendido ao longo destes meses.

PREME NA IMAXE PARA DESCUBRILO.

SAÍDA BELAS ARTES

Os nenos e nenas de infantil visitaron onte a exposición do MUSEO DE BELAS ARTES de A Coruña.

PUNTO LIMPO

O CONSORCIO DAS MARIÑAS facilítanos un PUNTO LIMPO para continuar fomentando na comunidade educativa bos hábitos para o coidado do medio.

SAÍDA AO PAZO DA ÓPERA

O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria desfrutaron o venres do concerto didáctico "La isla de Armonía" ofrecido pola Orquesta Sinfónica de Galicia acompañada do Coro Xoven.

VISITA DE HELEN ROCA

O alumnado de educación Infantil recibiu hoxe a visita de HELEN ROCA, xogadora de rugby e deportista olímpica. Moitas grazas por todo o que aprendimos deste fantástico deporte.

O FACHO OLÍMPICO DE BARCELONA´92

No xuño de 1992 o facho olímpico de Barcelona´92 ,no seu percorrido polas dezasete comunidades autómas, pasou por Vilaboa. Pois, no 2024, grazas a unha colaboración familiar, retornou a vila pero nesta ocasión para percorrer o noso cole.

PREME NA IMAXE PARA DESCUBRIR A SÚA VIAXE.

8 M-DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Conmemoramos o 8 de marzo, Día Internacional da Muller, para non esquecer o importante papel que desempeñan na sociedade as mulleres. Traballouse través de múltiples actividades nas aulas: buscando información e imaxes, redactando biografías, traballos de plástica...

Aquí vai unha mostra. Preme nas imaxes para velas máis grandes ou acceder aos vídeos. Feliz día!

PUNTO LARANXA

Hoxe foi instalado o PUNTO LARANXA. Un espazo físico no que se pode comunicar, de modo anónimo, unha situación de posible situación de acoso escolar ou ciberacoso.