Ed. Infantil

infantil

CONTACONTOS COA DRAGONA RAMONA

Dende o Concello de Culleredo, a Dragona Ramona veu visitar ao alumnado de educación infantil para levar a cabo a actividade do contacontos, dentro do programa de fomento da lectoescritura e do coñecemento das bibliotecas municipais.

VISITA DE HELEN ROCA

O alumnado de educación Infantil recibiu hoxe a visita de HELEN ROCA, xogadora de rugby e deportista olímpica. Moitas grazas por todo o que aprendimos deste fantástico deporte.

SAÍDA TEATRO DE EDUCACIÓN INFANTIL

Hoxe tocoulle a quenda ao alumnado de educación infantil para asistir á representación teatral KYOKI.

SAÍDA EDUCACIÓN INFANTIL

O alumnado da etapa de Educación Infantil despois de investigar na aula o outono desprazouse ata a área recreativa de Barreiros, en Arteixo, para experimentar todo o aprendido sobre esta estación.

Visita ao MUNCYT

O alumnado de infantil segue as súas andanzas pola ciencia, esta vez, visitando o Museo Nacional de Ciencia E Tecnoloxía da Coruña.

MUNCYT

Obradoiros cooperativos

Na semana previa ao entroido, o alumnado de infantil participou nuns obradoiros cooperativos. Preme na imaxe para ver o ben que o pasaron.

obradoiros

ASÍ FOI O NOSO CURSO

Queres saber todo o que vivimos no cole este curso? Pois pincha na imaxe e descubre como foi este curso?

As bicis

En infantil estamos a tope co proxecto deste ano. Xa sabedes que estamos a traballar a reciclaxe, as emocións, a alimentación saudable, o coidado do medio... e aprendendo a coidarnos a nós tamén.

Todas as mañás facemos unhas rutinas deportivas. Pero as profes pensaron que sería bo para nós traballar o equilibrio, a coordinación motora, a visión espacial, a seguridade e a forza muscular cunhas bicis sin pedais. E a nós encantounos a idea!

Pincha na imaxe e podrás ver que ben o facemos:

Bicis

As emocións de infantil-Educación Infantil

O proxecto do centro de este ano é "Cara unha vida bufosaudable".

Un dos eixes principais é a identificación e o control das emocións. É por iso que este anos estamos traballándoas para saber identificalas en nós e nos demáis, aceptalas e saber actuar conforme a elas.

Estas son as emocións que traballamos (Se pinchas nas fotos poderás ver parte do nodo traballo):

Tristeza

Ilusión