Rutis-Vilaboa. Culleredo (A Coruña) - ceip.sofia.casanova@edu.xunta.gal - Tlf.: 881960290

OS TRES Rs

No corredor do primeiro andar atopamos a exposición creada polo alumnado do 1º curso de primaria con obxectos elaborados a partir das 3R: reducir, reciclar e reutizar.

SAÍDA: CONCERTO LA MÁQUINA DE LAS EMOCIONES

O alumnado do primeiro ciclo desprazouse ó Auditorio Gustav Mahler do conservatorio de Culleredo para desfrutar do concerto didáctico A MÁQUINA DAS EMOCIÓNS creado polo equipo docente deste. Esta obra presenta algúns instrumentos e amosa como a través da música podemos expresar e canalizar as nosas emocións.

PLAN DIRECTOR

O alumnado do terceiro ciclo continúa formándose grazas ás charlas, realizadas por membros da Garda Civil, dentro do Plan Director.

SAÍDA AO VENTOSO

Unha fermosa xornada a vivida polo alumnado do primeiro ciclo na saída á granxa O Ventoso (Laracha) onde, entre outras moitas actividades, montaron en pony e deron de comer á burra Lady.

O NOSO MAIO-2024

O venres 3 de maio celebramos a festa tradicional dos MAIOS. Agradecemos a todas as persoas participantes, especialmente, a colaboración da Agrupación Folclórica Ancoradoira.

Premede na imaxe para acceder ás imaxes e vídeos.

VISITA DE PERE TOBARUELA

Esta semana o corredor do primeiro ciclo de primaria enchéronse de balón para recibir ó escritor PERE TABARUELA, autor de MARIÑA E O BALÓN.  Despois de conversar co alumnado de 1º de primaria asinoulles os seus libros. Moitas grazas pola visita.

COÑECENDO OS INSTRUMENTOS TRADICIONAIS

Unha honra contar no colexio con membros do Centro Coreográfico Galego para explicar distintos instrumentos tradicionais galegos. Unha actividade á que asistiu o alumnado de quinto de primaria.

SAÍDA AO PAZO DA ÓPERA

O alumnado de educación infantil asistiu ao concerto de Lydia Botana: DE AQUÍ PARA ALÁ COAS EMOCIÓNS.

CONTACONTOS COA DRAGONA RAMONA

Dende o Concello de Culleredo, a Dragona Ramona veu visitar ao alumnado de educación infantil para levar a cabo a actividade do contacontos, dentro do programa de fomento da lectoescritura e do coñecemento das bibliotecas municipais.

DÍA DO LIBRO

Para celebrar o DÍA DO LIBRO saímos ás rúas da nosa vila para compartir algunhas nosas lecturas favoritas. Con cada libro temos a oportunidade de comezar unha nova viaxe.