Rutis-Vilaboa. Culleredo (A Coruña) - ceip.sofia.casanova@edu.xunta.gal - Tlf.: 881960290

CIRCULAR INFORMATIVA E ORGANIZACIÓN DO PRIMEIRO DÍA

REUNIÓN FAMILIAS 4º NIVEL EDUCACIÓN INFANTIL

Infórmase que a reunión coas familias do alumnado do 4º nivel de Educación Infantil realizarase o LUNS, 9 DE SETEMBRO, ás 17:00 HORAS na sala de usos múltiples do edificio de educación infantil.

MATERIAL ESCOLAR CURSO 2024-2025

EDUCACIÓN INFANTIL

1º ciclo Educación Primaria

(1º e 2º niveis de EP)

2º ciclo Educación Primaria

(3º e 4º niveis de EP)

3º ciclo Educación Primaria

(5º e 6º niveis de EP)

RECOLLIDA VALES LIBROS E/OU MATERIAL ESCOLAR

Comunicamos que dende de mañá, 3 de setembro, poderán pasar a recoller os vales de libros de texto e/ou material escolar aquelas familias ás que lle foi concedido.

No caso de non poder recollelo a persoa solicitante terán que aportar unha autorización e fotocopia do DNI do/da solicitante e da persoa que recolle.

O NOSO COLE

Preme na imaxe para coñecer O NOSO COLE

REVISTA PUNTO E COMA 24

Lembrade entrar no blog HABELAS HAINAS 7.0 para estar ao día das actividades relacionadas coa nosa lingua.

LIBROS DE TEXTO curso 2024-2025

EDUCACIÓN INFANTIL
1º de EDUCACIÓN PRIMARIA
2º de EDUCACIÓN PRIMARIA
3º de EDUCACIÓN PRIMARIA
4º de EDUCACIÓN PRIMARIA
5º de EDUCACIÓN PRIMARIA
6º de EDUCACIÓN PRIMARIA

BUFOLIMPÍADAS

Hoxe tiveron lugar as BUFOLIMPÍADAS como fin do proxecto de centro. Unha fermosa xornada de convivencia.

Aquí podedes acceder á montaxe dos  DESFILES dos países e deportes.

Aquí podedes acceder aos BAILES dos distintos países.

SAÍDA: MONTE XALO

O alumnado de 6º de primaria, a través do programa EDUCULLEREATE do Concello de Culleredo, acudiu o mércores ao Monte Xalo para descubrir a riqueza patrimonial que nel se atopa.

TEATRO NO CENTRO: A VERDADEIRA HISTORIA DOS TRES PORQUIÑOS

O martes pola tarde a Compañía Teatro do Andamio representounos A verdadeira historia dos tres porquiños. Unha sorte poder contar coa súa presenza.